Gå til innhold

Tredemølle, hvor fort?

Anbefalte innlegg

Gjest faktiskbegyneåjogge

Jeg driver å jogger på tredemølle i vente på våren.

Men.. hvor fort bør jeg jogge? Altså hva bør jeg stille den inn på.

Jeg bruker ha den på 6 når jeg går å 9 når jeg jogger. Bør jeg skru opp farten? Jeg har den også på 1% stigning for det har jeg hørt skal være nok motstand til å sammenligne med å jogge ute.

Synes dette er tungt nok men vil jo ha mest mulig effekt når jeg først er der og svetter og sliter.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/376655-tredem%C3%B8lle-hvor-fort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du svetter og sliter er det hardt nok for øyeblikket. Justér farta etterhvert som du kjenner at det blir for lett.

Ja jeg blir skikkelig svett. Jogga en halv time i går med tre min jogg og ett min gange.

Gikk fort i et kvarter etterpå med 4% stigning. Så litt stryketrening på egenhånd etterpå.

Det kjennes jo godt etterpå men jeg synes liksom ikke jeg merker noe fremgang...

Jeg får vel fortsette og være mer tålmodig...

Målet er å jogge fem km, et løp til høsten.

Gjest grevelinglang

Ja jeg blir skikkelig svett. Jogga en halv time i går med tre min jogg og ett min gange.

Gikk fort i et kvarter etterpå med 4% stigning. Så litt stryketrening på egenhånd etterpå.

Det kjennes jo godt etterpå men jeg synes liksom ikke jeg merker noe fremgang...

Jeg får vel fortsette og være mer tålmodig...

Målet er å jogge fem km, et løp til høsten.

http://www.loplabbet.no/nybegynnerprogram

Se om du kan ha noe nytte av linken over. 12 ukers nybegynnerprogram. Nybegynner + finner du ved å klikke på en link langt ned på siden. Lykke til! Du er kjempeflink :)

http://www.loplabbet.no/nybegynnerprogram

Se om du kan ha noe nytte av linken over. 12 ukers nybegynnerprogram. Nybegynner + finner du ved å klikke på en link langt ned på siden. Lykke til! Du er kjempeflink :)

Tusen takk for det. :o) :o)

Merka forresten litt fremgang når jeg var ute og jogget en runde jeg har jogget før, gikk faktisk mye lettere. :o).

Det regner og regner så kvier meg for å dra ut men får se etter middag...

Gjest grevelinglang

Tusen takk for det. :o) :o)

Merka forresten litt fremgang når jeg var ute og jogget en runde jeg har jogget før, gikk faktisk mye lettere. :o).

Det regner og regner så kvier meg for å dra ut men får se etter middag...

''Merka forresten litt fremgang når jeg var ute og jogget en runde jeg har jogget før, gikk faktisk mye lettere. :o).''

Se der, fremgang :)

''Det regner og regner så kvier meg for å dra ut men får se etter middag...''

Løpe i regnet er deilig, ikke la det stoppe deg fra en runde :) Varm dusj etterpå og du vil være sååå fornøyd.

Annonse

''Merka forresten litt fremgang når jeg var ute og jogget en runde jeg har jogget før, gikk faktisk mye lettere. :o).''

Se der, fremgang :)

''Det regner og regner så kvier meg for å dra ut men får se etter middag...''

Løpe i regnet er deilig, ikke la det stoppe deg fra en runde :) Varm dusj etterpå og du vil være sååå fornøyd.

He he takk for det. Det ble nok ikke løping i går, det pøste ned hele dagen.

Det blir basketball treningi dag og det er ofte d som skal til for at jeg kommer meg ut både to og tre ganger til denne uken.

Tusen takk for motivasjon. Det er så mange snille mennesker inne på her altså. :o)

Gjest prust

He he takk for det. Det ble nok ikke løping i går, det pøste ned hele dagen.

Det blir basketball treningi dag og det er ofte d som skal til for at jeg kommer meg ut både to og tre ganger til denne uken.

Tusen takk for motivasjon. Det er så mange snille mennesker inne på her altså. :o)

Jeg har ogsåt "faktisk begynt å jogge" nå :-)

Løp mye for 2-4 år siden, men lite de siste par årene. Har vært ute noen få ganger de siste to ukene, og det er deilig! Fikk litt vondt i foten i forgårs, men det var bedre i går.

Så - skal vi oppmuntre hverandre?

I kveld skal jeg ikke løpe - men kanskje i morgen :-)

Løp mye for 2-4 år siden, men lite de siste par årene. Har vært ute noen få ganger de siste to ukene, og det er deilig! Fikk litt vondt i foten i forgårs, men det var bedre i går.

Jepp vi må oppmuntre hverandre. I morra kommer du det ut vettu. :o).

I morra får jeg besøk av ei venninne, vi skal gå (jogge litt) så styrketrening og til slutt en god lunsj.

Gleeeeeeeeder meg til det.

I morra kommer du DEG ut skulle d stå i forr. innlegg. :o).

Mitt mål e trening tre ganger i uken men i det siste ser jeg at det faktisk blir fire. :o). Det har tydeligvis skjedd noe med formen, tidligere var det tungt å få til tre ganger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...