Gå til innhold

Piercienger og tatoveringer

Anbefalte innlegg

Gjest velger litt anonymitet

Hva synes dere om det?

Jeg synes det er ok med en tatovering (ikke for stor!) en kan skjule. Tatovering og piercing i ansikt og på halsen, samt på hendene er NO! NO!

Jeg ville aldri i livet tatt tatovering, mest pga allergifare, og at jeg nekter å tro at det er ufarlig.

Jeg kan strekke meg til å pierce en negl til en spesiell anledning ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/376656-piercienger-og-tatoveringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er steike harry og stygt sånn stort sett, men en liten tatovering på et sted man kan skjule med klær er greit Selv ville jeg aldri tatt verken tatovering eller piercing (utover de hullene jeg har i øreflippene), men heldigvis har vi ikke alle samme smak! :o)

Gjest luftslott

Jeg synes det er med tatoveringer som med alt annet i livet: alt med måte. Selv har jeg ingen, men det er utelukkende pga usikkerhet ang. allergi. Min samboer har flere, bl.a. en på halsen og på hendene. Jeg elsker de tatoveringene han har. Samtidig syns jeg det fins mye stygt og overdrevet av tatoveringer, og mye klisjepreget. Tribals og trampstamps har jeg langt opp i halsen...

Piercinger syns jeg igrunn er ganske stygt. Jeg har flere hull i ørene og min samboer har ganske store plugs i ørene, men ingen av oss har noe utover det. Hvorfor lage stygge arr ved å dytte ringer inn overalt? Eneste som er verre er sånne implantat man legger under huden, usj...

Annonse

Gjest Elextra

Jeg synes både tatoveringer og piercinger er harry, sistnevte er verst.

Tatoveringer kan være litt kult på de unge, slanke og meget vakre (eks. Angelina Jolie). Men skjønnhet varer sjelden evig :/.

Nei, skjønner virkelig ikke at folk ønsker å ødelegge kroppen på den måten. Ikke er det kult og rebelsk lenger heller.

Gjest prust

Jeg kunne aldri i verden tenke meg å ha verken tatovering eller piercing selv.

På andre, så kan jeg, når jeg legger godviljen til, synes at en liten tatovering på f.eks. overarmen eller nederst ved ankelen er helt greit, kanskje til og med fint - det kommer an på typen som har det. Min søster har en tatovering på 5-6 cm på overarmen, og den faktisk litt fin, og den passer til henne.

Sønnen min har en lærer med masse tatoveringer på armene (og sikkert andre steder og), piercinger osv - og han er typen til å ha det, og passer det godt - det er tøft på ham.

Men jeg vil si at 90% av de som har tatoveringer eller piercinger hadde vært mye finere uten.

Piercing i leppe eller tunge ser helt fælt ut. Piercing i øyenbryn synes jeg ser dumt ut. Piercing i navlen er vel kanskje det jeg synes ser mest ok ut, hvis jeg skal velge,

Jeg var i kirka en gang når det var dåp. Far til dåpsbarnet hadde fin skjørte og dressjakke, men over skjortekragen stakk det opp en sånn playboy-kanin som var tatovert inn på halsen hans. Det så bare SÅ harry ut :-(((

Men vi er jo forskjellige. Jeg er sikkert veldig kjedelig og kjip i manges øyne - men det er helt greit for meg :-)

Jeg synes både tatoveringer og piercinger er harry, sistnevte er verst.

Tatoveringer kan være litt kult på de unge, slanke og meget vakre (eks. Angelina Jolie). Men skjønnhet varer sjelden evig :/.

Nei, skjønner virkelig ikke at folk ønsker å ødelegge kroppen på den måten. Ikke er det kult og rebelsk lenger heller.

Enig med deg, men jeg synes de unge og vakre også er mye penere uten blekk. Jeg synes Angelina har ødelagt det flotte utseendet sitt med de fæle tatoveringene på armene.

Enig med deg, men jeg synes de unge og vakre også er mye penere uten blekk. Jeg synes Angelina har ødelagt det flotte utseendet sitt med de fæle tatoveringene på armene.

Jeg gråt nesten da jeg så på FB at min flotte, vakre, søte niese hadde tatovert hele ryggen sin...Hun har et veldig søtt og uskyldig preg i ansiktet, og dette passer overhodet ikke til henne:-(

Men jeg synes absolutt av noen kler tatoveringeringene sine. Jeg bare lurer på om de har tenkt over hvordan det blir seende ut når de ikke har så glatt og ung hud lenger?

Annonse

Jeg gråt nesten da jeg så på FB at min flotte, vakre, søte niese hadde tatovert hele ryggen sin...Hun har et veldig søtt og uskyldig preg i ansiktet, og dette passer overhodet ikke til henne:-(

Men jeg synes absolutt av noen kler tatoveringeringene sine. Jeg bare lurer på om de har tenkt over hvordan det blir seende ut når de ikke har så glatt og ung hud lenger?

De tenker vel at da er moroa over uansett;)

Gjest Elextra

Synes det kan være fint, men det kan selvsagt være jævlig stygt også.

Kommer an på smaken til den som har dem...;p

synes forøvrig tatoverte fine mannearmer ofte er ganske flotte saker .)

''synes forøvrig tatoverte fine mannearmer ofte er ganske flotte saker ''

Tildels enig, men de hadde vært enda flottere uten tatoveringene :D

Gjest Elextra

Har en tatovering som jeg tok som 18 åring,men hater den i dag,men den sitter gudskjelov et sted hvor jeg ikke ser den heletiden :)

Piercinger har jeg hatt i nese og øyenbryn,men har tatt dem ut.

Har ikke noe i mot noen av delene,folk må få ha hva de vil :)

''folk må få ha hva de vil''

Tror ingen av de/oss som misliker tatoveringer tenker å nekte noen å dekorere kroppen sin :P

Gjest seriøs............ og sånn

Det er sikkert kult når du er 16-29, men så begynner det å se bra dumt ut, særlig hvis du får deg en seriøs jobb.. Du kan liksom ikke sitte der som børsmegler full med piercinger og tatoveringer og bli tatt seriøs. Du ser jo ut som en ramp. Joda, det virker sikkert dømmende osv, men det er sånn folk tenker.

Og piercinger blir du ikke nødvendigvis kvitt, kjenner flere som ikke har fått vekk sine piercingarr men fått store groper i ansiktet pga det.

Har du hull i ansiktet var det noen som spurte venninna mi.

Tenk dere i alle fall godt om før dere gjør noe sånt.

Gjest luftslott

Jeg synes det er med tatoveringer som med alt annet i livet: alt med måte. Selv har jeg ingen, men det er utelukkende pga usikkerhet ang. allergi. Min samboer har flere, bl.a. en på halsen og på hendene. Jeg elsker de tatoveringene han har. Samtidig syns jeg det fins mye stygt og overdrevet av tatoveringer, og mye klisjepreget. Tribals og trampstamps har jeg langt opp i halsen...

Piercinger syns jeg igrunn er ganske stygt. Jeg har flere hull i ørene og min samboer har ganske store plugs i ørene, men ingen av oss har noe utover det. Hvorfor lage stygge arr ved å dytte ringer inn overalt? Eneste som er verre er sånne implantat man legger under huden, usj...

Dette er en artist min samboer har brukt flere ganger: http://www.tattoojohnny.com/search/last/query/cfea2eb424de68ed4e64345fcac64c2b?page=2

Jeg liker veldig godt pinup-jentene han tegner, så jeg kunne godt tenke meg å bruke en av dem selv!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...