Gå til innhold

Piercienger og tatoveringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med tatoveringen min :-) Jeg tok den først for 16 år siden, og i fjor fikk jeg frisket den opp igjen pga at fargene hadde falmet. Har aldri angret på at jeg tok den. Piercing har jeg ikke, og kunne heller ikke tenkt meg det.

Hva andre har er opp til de. Jeg synes det er fint, så lenge de ikke overdriver :-)

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Jeg synes tatoveringer kan være ganske fint, men alt med måte.

Det har blitt så vanlig at det har mistet det "eksotiske" over seg.

Piercinger synes jeg er utelukkende stygt og plugger i ørene nesten enda værre.

Jeg har selv ikke tatoveringer og ikke engang hull i ørene.

Skrevet

Jeg mangler bare tatoveringen, ellers så har jeg alt du regner opp ;)

;0D

Skrevet

Alt med måte, tenker jeg. En liten tatovering eller to, en piercing her eller der er da bare fint - men det kan fort bli for mye av det gode... selv har jeg ett eks av hvert (pluss vanlige ørehull:-)))

Skrevet

Har en tatovering som jeg tok som 18 åring,men hater den i dag,men den sitter gudskjelov et sted hvor jeg ikke ser den heletiden :)

Piercinger har jeg hatt i nese og øyenbryn,men har tatt dem ut.

Har ikke noe i mot noen av delene,folk må få ha hva de vil :)

''Har en tatovering som jeg tok som 18 åring,men hater den i dag,men den sitter gudskjelov et sted hvor jeg ikke ser den heletiden :)''

Som 17-åring var jeg i Ålborg med en vennegjeng og vi besøkte et tatoveringsstudio. Et par i gjengen tatoverte små symboler, og jeg husker at jeg hadde ganske lyst. Ble påvirket av stemningen og de andre. Men jeg er av den litt trege typen og fikk ikke helt bestemt meg så det ble ikke noe av.

Det er jeg så utrolig glad for i dag. Jeg vet at jeg ville hatet det nå, og skjult den så godt jeg kunne.

Gjest Nerda
Skrevet

Jeg har ikke noe i mot det, men for mye av det er ikke pent.

Piercinger er jeg ferdig med. Hadde i ene øyebrynet og mellom leppa/haka i noen år, men ble lei av det rett og slett. Nå går jeg kun med hull i ørene.

Gjest regnbuene
Skrevet

På kvinner synes jeg tatoveringer er blodharry, piercinger også. En kvinnekropp er vakrest uten noe som helst dilldall.

På menn kan jeg like feks sleeve eller en stor en over ryggen. Og de må være store, ikke noe pinglete greier. Men da må mannen være fit. Piercing i brystvorten kan være sexy på enkelte menn.

Dark-Angel 82
Skrevet

Jeg kunne aldri i verden tenke meg å ha verken tatovering eller piercing selv.

På andre, så kan jeg, når jeg legger godviljen til, synes at en liten tatovering på f.eks. overarmen eller nederst ved ankelen er helt greit, kanskje til og med fint - det kommer an på typen som har det. Min søster har en tatovering på 5-6 cm på overarmen, og den faktisk litt fin, og den passer til henne.

Sønnen min har en lærer med masse tatoveringer på armene (og sikkert andre steder og), piercinger osv - og han er typen til å ha det, og passer det godt - det er tøft på ham.

Men jeg vil si at 90% av de som har tatoveringer eller piercinger hadde vært mye finere uten.

Piercing i leppe eller tunge ser helt fælt ut. Piercing i øyenbryn synes jeg ser dumt ut. Piercing i navlen er vel kanskje det jeg synes ser mest ok ut, hvis jeg skal velge,

Jeg var i kirka en gang når det var dåp. Far til dåpsbarnet hadde fin skjørte og dressjakke, men over skjortekragen stakk det opp en sånn playboy-kanin som var tatovert inn på halsen hans. Det så bare SÅ harry ut :-(((

Men vi er jo forskjellige. Jeg er sikkert veldig kjedelig og kjip i manges øyne - men det er helt greit for meg :-)

Hehe, playboykaniner er ikke fint, det er jeg enig med deg i!

Kjenner et par jenter som har det på brystet.. Ikke min smak...

Mann har tatovert armen, og opp halsen. Men det er flammer.

Jeg elsker halstatoveringer. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...