Gå til innhold

Søke ny jobb nå?

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletida

Det er utlyst internt en vikarstilling på jobben min for ett års tid.

Jeg har lyst til å søke på den stillingen. Jeg tror jobben vil passe meg, jeg er på snakk med de som jobber der og jeg tror jeg kan ha muligheter for å få den.

Men jeg vet ikke om jeg tør. Tenk om jeg ikke klarer den, tenk om det blir for vanskelig, tenk om det blir for slitsomt og at jeg kanskje angrer meg?

Jeg synes hverdagen allerede er litt slitsom. Jeg har jo det benet og greier som jeg går og trener opp. Jeg er usikker på hvor lang tid det vil ta. Jeg er alene med ungene 14 dager om gangen da mannen pendler.

Egentlig er det et litt dårlig tidspunkt, men så har jeg lyst til å prøve meg. Søknadsfristen går ut om få dager og jobben starter opp allerede i slutten av mars.

Vanskelig dette her.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/376679-s%C3%B8ke-ny-jobb-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nickløsheletida

Søk :)

Du kan bekymre deg for alt dette dersom du blir tilbudt stillingen, foreløpig er det ikke noe annet enn bekymringer. Dessuten gir det deg litt bedre tid til å tenke.

Du har ingenting å tape på å søke hvertfall...

Jeg må ihvertfall tenke veldig raskt :-)

Men det vil vel ikke gi noe godt inntrykk å trekke seg hvis jeg får den? Tenkte det kunne gi meg problemer hvis jeg vil søke på en annen stilling en annen gang?

Det er vanskelig å ta valg, men synes som du er motivert for jobben og ikke klar for å la sjansen gå fra deg. Hvis du skulle få tilbud og likevel ikke ønsker den, får du heller komme opp med en god begrunnelse ifht hjemmesituasjon/beinet eller noe.

Annonse

Gjest Nickløsheletida

Det er vanskelig å ta valg, men synes som du er motivert for jobben og ikke klar for å la sjansen gå fra deg. Hvis du skulle få tilbud og likevel ikke ønsker den, får du heller komme opp med en god begrunnelse ifht hjemmesituasjon/beinet eller noe.

Jeg er usikker på om det er lurt, men fikk høre i dag at de synes jeg skal søke og jeg har bestemt meg for å søke, men er litt redd også. Tenk om jeg får den ? :-)

Jeg er usikker på om det er lurt, men fikk høre i dag at de synes jeg skal søke og jeg har bestemt meg for å søke, men er litt redd også. Tenk om jeg får den ? :-)

Du har lyst til å søke + de vil du skal søke = jobben går sikkert helt greit!!

Tenk ny kompetanse, nye muligheter osv :)

• 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...