Gå til innhold

Menn, Har du slikket føttene til en dame?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I kveld har du virkelig fått vist frem hele reportoaret ditt!!!!

''I kveld har du virkelig fått vist frem hele reportoaret ditt!!!!''

Sikker? Har det vært en tråd om hvor godt vedkommende liker lukta av sin egen prpomp? Den tråden pleier å komme med jevne mellomrom også. *himler med øynene*

Annonse

Gjest dream on

Du må slutte å røyke sokkene dine, du får så rare fantasier da ;-)

Tror neppe du ville likt mine føtter i alle fall, full av fotsopp, neglesopp, inngrodde betente tånegler, tykk elefanthud under helene, sprukket hud, fotvorte, hårete tær, for å nevne noe....

Gjest Gjerne det

Jeg skjønner ikke hvorfor du får så negative kommentarer. Det er godt å bli slikket på føttene, spesielt å bli sugd på tærne. Liker det godt, jeg.

Men jeg er såpass sær at jeg ikke liker å slikke andres føtter, men hver sin lyst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...