Gå til innhold

Noen som kjenner til "Wen"?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest elsker wen

Takk for svar. Kan du fortelle litt mer om hvor lenge du har brukt det og hvordan det virker på håret ditt?

Takk :)

Jeg har brukt det i 2 år nå, omsider er det blitt lettere å få tak i dette her og :) De sterke rengjøringsmidlene, natrium lauryl og lauryl sulfater er i en rekke shampoer sliter på hårfargen. Dette gjør håret matt, livløst, flisete og tørt samtidig som at mange allerede lider av tørr eller fet hårbunn. Chaz Dean, som ikke er en hvem som helst, han har holdt på som stylist LENGE har laget produkter uten å bruke rengjøringsprodukter med lauryl sulfater som fjerner hårets naturlige beskyttelse. Håret mitt er blitt sterkt og godt. Jan Thomas anbefaler blant annet CHaz Dean og wen, kan si mye om JT men hår og sminke kan han :)

Annonse

Gjest Langt hår.

Jeg har brukt det i 2 år nå, omsider er det blitt lettere å få tak i dette her og :) De sterke rengjøringsmidlene, natrium lauryl og lauryl sulfater er i en rekke shampoer sliter på hårfargen. Dette gjør håret matt, livløst, flisete og tørt samtidig som at mange allerede lider av tørr eller fet hårbunn. Chaz Dean, som ikke er en hvem som helst, han har holdt på som stylist LENGE har laget produkter uten å bruke rengjøringsprodukter med lauryl sulfater som fjerner hårets naturlige beskyttelse. Håret mitt er blitt sterkt og godt. Jan Thomas anbefaler blant annet CHaz Dean og wen, kan si mye om JT men hår og sminke kan han :)

Spennende. Da skal jeg jammen prøve. Har hår nesten helt til livet, men det er blitt så tørt og livløst. Samt at stress har gjort det tynt. Moro å se om jeg kan få noe orden på det igjen.

Takk for innspill :)

Gjest elsker wen

Spennende. Da skal jeg jammen prøve. Har hår nesten helt til livet, men det er blitt så tørt og livløst. Samt at stress har gjort det tynt. Moro å se om jeg kan få noe orden på det igjen.

Takk for innspill :)

Vær flink å klippe tupper og gi Wen en sjanse, jeg liker det knall godt i hvertfall :) Men sjekk ut litt hva typer du bør ha og sånn.. aner ikke om du ser det på siden der :)

Gjest Tanta Anna

Jeg ble helt frelst på Wen da jeg bodde i Usa for noen år siden. Jeg har ikke funnet produktene i Norge men kjøper noen flasker når jeg er over som jeg har her, hehe. Husker jeg brukte en lavendel og en med agurk, renser. Helt fantastiske produkter for mitt hår i hvertfall :-)

Gjest Modern77

Jeg ble helt frelst på Wen da jeg bodde i Usa for noen år siden. Jeg har ikke funnet produktene i Norge men kjøper noen flasker når jeg er over som jeg har her, hehe. Husker jeg brukte en lavendel og en med agurk, renser. Helt fantastiske produkter for mitt hår i hvertfall :-)

Hei, de selger faktisk Wen på ellos sine nettsider!

Jeg så en reklame på tv-shop og trudde det kun var der de solgte det, men de har det på Ellos og :)

Annonse

Nå var vel ikke det særlig svar på spørsmålet mitt, men takk for inspill

Jeg er enig i at det ikke er noe svar på spørsmålet ditt, men jeg blir veldig skeptisk til noe som sier at du bare skal bruke deres produkter, og at jo mer du bruker av det, jo bedre resultat får du.

Skeptisk...

Ja ser det men det er liksom kun èn type de har. Jeg tror det var lavendel eller agurk eller pomegranate jeg brukte tidligere.

Men takk for link! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...