Gå til innhold

Full nabo tok seg inn til kvinne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Psyk av alt

Man låser da dørene om natten?!

Er helt enig med deg. Greit at dette kanskje blir flaut for naboen, men det burde absolutt være en STOR tankevekker for kvinnen som ikke låser døren om natten. tenk på hva som kunne ha skjedd!!

Hun var jo heldig at det bare var den uskyldige fulle naboen.

Annonse

Man låser ikke dørene på landet, bare i byen, det ;-)

Nøklene står i tenninga på bilen også, i tilfelle noen trenger bilen.

''Man låser ikke dørene på landet, bare i byen, det ;-)

Nøklene står i tenninga på bilen også, i tilfelle noen trenger bilen.''

Men her er det vel et tilfelle av at "noen trenger" sengen?

;-)

Med vennlig hilsen

Gjest Elextra

Dette er da ikke helt uvanlig, og skjønner ikke helt at det er noe å anmelde eller skrive om.

En bekjent av meg opplevde noe lignende. Han våknet av lyder i stuen, og finner en full dame sovende på sofaen. Han prikker henne på skulderen, og hun farer opp og roper at han skal komme seg ut og at hun skal ringe politi. Hun blir noe flau og spak når hum kikker rundt seg og forstår at hum ikke befinner seg i egen identiske leilighet, med sofa på samme sted. Så strener hun ut uten et ord. Da han senere så henne i oppgangen lot hun som ingen ting og så tvers gjennom ham :-).

''Man låser ikke dørene på landet, bare i byen, det ;-)''

Nåja. :o) Vi låser alltid døra. Bortsett fra en gang der jeg påsto hardnakket at jeg hadde låst, kjæresten gadd ikke sjekke og dagen etter viste det seg selvfølgelig at jeg husket feil... *hehe*

''Nøklene står i tenninga på bilen også, i tilfelle noen trenger bilen.''

Jeg har gått fra bilen ulåst, det skal innrømmes, men ikke med nøkkelen i. ;o)

''Man låser ikke dørene på landet, bare i byen, det ;-)''

Nåja. :o) Vi låser alltid døra. Bortsett fra en gang der jeg påsto hardnakket at jeg hadde låst, kjæresten gadd ikke sjekke og dagen etter viste det seg selvfølgelig at jeg husket feil... *hehe*

''Nøklene står i tenninga på bilen også, i tilfelle noen trenger bilen.''

Jeg har gått fra bilen ulåst, det skal innrømmes, men ikke med nøkkelen i. ;o)

Jeg snakker sant, altså. Har slektninger på bygda, og de praktiserer aldri låst dør hverken på dagtid eller om natta. Og bilen er aldri låst, men tenningsnøkkelen er i huset og ikke i bilen, mest pga småbarn.

Jeg husker vi var på shopping, altså jeg og husets frue. Så ringte venninna hennes og lurte på når vi kom hjem. Hun var hjemme hos husfrua, og hadde bare gått rett inn, og satt over kaffe'n! *hehe*

''Man låser ikke dørene på landet, bare i byen, det ;-)

Nøklene står i tenninga på bilen også, i tilfelle noen trenger bilen.''

Men her er det vel et tilfelle av at "noen trenger" sengen?

;-)

Med vennlig hilsen

Selvsagt, noen kan jo slumpe til å trenge en plass å sove! ;-) Kan jo bli spennende, det... ^^

Annonse

Jeg snakker sant, altså. Har slektninger på bygda, og de praktiserer aldri låst dør hverken på dagtid eller om natta. Og bilen er aldri låst, men tenningsnøkkelen er i huset og ikke i bilen, mest pga småbarn.

Jeg husker vi var på shopping, altså jeg og husets frue. Så ringte venninna hennes og lurte på når vi kom hjem. Hun var hjemme hos husfrua, og hadde bare gått rett inn, og satt over kaffe'n! *hehe*

*hehe* Du har venner og slektninger som bor enda lenger ut på landet enn kjæresten min. ;o)

Haha slik er det her også:-) Og skulle noen ønske å ta turen inn midt på natten, kommer de fort nok ut igjen når 62 kg med hund møter dem med tenna på tørk;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...