Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

5

• Elis31

3

• sant å si

2

• spiky

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest prust

Jeg har delt rom med kollegaer flere ganger, og det går greit. Et av de første årene jeg jobbet var ejg på en tur til Sverige med jobben som JEG arrangerte, og jeg hadde lagt opp til at nesten alle delte rom (var vant til studenttilværelsen). Da delte jeg seng med en kollega. Det gikk helt fint for min del, men jeg fikk høre at dette ikke var helt vanlig....

Mannen min må stadig dele rom og av og til seng med kollegaer når de er på tur. Jeg foretrekker absolutt å være alene, men det går å sove sammen med en en kjenner godt.

Annonse

Jeg har delt rom med kolleger da vi var på hyttetur. Det gikk helt greitt. Men jeg hadde ikke likt så godt å dele seng. Har også delt rom med ei ukjent jente en gang jeg var på et møte sammen med bare menn fra mitt lokallag, og det gikk også bra

En gang vi var på organisasjonskurs på hotell, haddde alle egne rom. Da var det noen av de yngste jentene som ba om å få dele rom..

Gjest Nei, ikke aktuellt

Nei, det hadde jeg ikke villet. Fikk ikke jobben til noe mer enn det så hadde det fått være for min del :)

Sist tur vi hadde så trodde jeg at de hadde plassert to og to av oss på et rom og jeg tenkte at det var "dårlig" men gikk da med på det.

Det viste seg at vi fikk hvert vårt rom med eget fullt bad og greier. Veldig kjekkt og helt på sin plass synes nå jeg.

For øvrig en vellykket og fin tur :)

Gjest togli

Jeg liker det ikke spesielt godt, nei - men hadde garantert "overlevd" for et par-tre netter ;)

Jeg er i den heldige situasjon at "alle" vil sove sammen med...... sikkert godt å kunne både snorke, prompe og rape om natta uten å bli tatt på fersken av noen som kan høre det.....

Jeg liker det ikke spesielt godt, nei - men hadde garantert "overlevd" for et par-tre netter ;)

Jeg er i den heldige situasjon at "alle" vil sove sammen med...... sikkert godt å kunne både snorke, prompe og rape om natta uten å bli tatt på fersken av noen som kan høre det.....

Det kunne jo hende det vibrerte ;)

Annonse

Gjest togli

Jeg lurer på hvordan det hadde vært for om man bare bladnet kjønn på rommene. Stor sjanse for at det skjedde noe ekstra? Hmmm mye man kan lure på.

Tror muligens det kan hende saker og ting da, ja ;)

Det handler nok mest om dersom man havner på rom med en kollega man merker man har ekstra god kjemi med -og man merker det er gjensidig. Kan bli ei spennende natt ut av det ;)

Jeg vil derimot tro at homofile aldri vil tenke i de baner uten at de er 100 % sikker på at romkameraten også er homse ;)

To av mine venner som er homser deler alltid seng når vi er på fellesarrangementer osv. Det er imidlertid _ingenting_ annet enn vennskap mellom dem. De sier selv at det _aldri_ blir kjemi når begge er feminine eller maskuline homser;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...