Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

5

• Elis31

3

• sant å si

2

• spiky

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Det kunne jeg ha gjort og det har jeg gjort.

Jeg har til og med delt dobbeltseng med svigermor. Det grudde jeg meg litt til, men heldigvis sovnet jeg raskt.

Jeg syns det var ille nok å ligge i underkøya med svigermor i overkøya, jeg... Men så er jeg jo ei skikkelig pingle også ;-)

Gjest Nickløsheletida

Jeg syns det var ille nok å ligge i underkøya med svigermor i overkøya, jeg... Men så er jeg jo ei skikkelig pingle også ;-)

Ja, vi dro på tur til Dubai sammen bare jeg og henne og jeg var litt opptatt av å ikke dele senge med henne. Men så viste det seg at de to separate sengene sto tett sammen som om det skulle ha vært en dobbeltseng. Vi flyttet dem fra hverandre, men det var så trangt, så vi lå jo i praksis sammen alikevel. Men vi sovnet raskt begge to, så det ble i grunnen ikke noe problem :)

Gjest Elextra

På hotell er sengene alltid delt :P

(stemmer at jeg kan våkne av snorkevibrasjoner eller andre "skumlere" vibrasjoner :P)

''På hotell er sengene alltid delt :P''

Det er ikke min erfaring, det er da ofte king size eller queen size seng. Men det meste av min hotellerfaring er fra utlandet.

Gjest Elextra

Nei, det ville jeg ikke likt.

I enkelte unntakstilfeller har jeg delt rom med kollega på jobbtur, men foretrekke absolutt å ha enerom, og det er heldigvis det vanlige.

Å dele seng med kollega ville jeg definitivt ikke likt, i hvertfall ikke om det gjalt mer enn én natt. Blir nok stadig særere på dette, tror jeg ville hatt mindre i mot det da jeg var en del yngre.

Annonse

Jeg irriterer meg over at firmaet mitt har som en policy at mange jobbturer skal skje med deling av rom, og da typisk at man ender opp i dobbeltseng. For meg personlig går dette greit, for jeg har en kollega som også er venninne, og vi er faste room mates og synes det er hyggelig. Men jeg irriterer meg over prinsippet om at de synes det er helt greit å påtvinge de ansatte romdeling.

Det er jo ikke vanlig å dele rom på jobbtur (der jeg har jobbet i alle fall). Et par unntak - når vi har vært for mange til at det har vært nok hotellrom tilgjengelig...

''Det er jo ikke vanlig å dele rom på jobbtur (der jeg har jobbet i alle fall). Et par unntak - når vi har vært for mange til at det har vært nok hotellrom tilgjengelig...''

Sistnevnte er greit nok, men min nåværende jobb praktiserer dessverre ofte romdeling på generell basis. Synes det er en kjip praksis. Da jeg jobbet i et departement tidligere, var det utenkelig å dele rom på jobbreiser, og det var også utenkeelig å legge internseminarer osv til fredag-lørdag, men i den delen av det private næringsliv som jeg er i nå har de dessverre ikke slike "hemninger"-

mariaflyfly

Jeg irriterer meg over at firmaet mitt har som en policy at mange jobbturer skal skje med deling av rom, og da typisk at man ender opp i dobbeltseng. For meg personlig går dette greit, for jeg har en kollega som også er venninne, og vi er faste room mates og synes det er hyggelig. Men jeg irriterer meg over prinsippet om at de synes det er helt greit å påtvinge de ansatte romdeling.

Det skjønner jeg godt, det er da direkte smålig!

Tror muligens det kan hende saker og ting da, ja ;)

Det handler nok mest om dersom man havner på rom med en kollega man merker man har ekstra god kjemi med -og man merker det er gjensidig. Kan bli ei spennende natt ut av det ;)

Jeg vil derimot tro at homofile aldri vil tenke i de baner uten at de er 100 % sikker på at romkameraten også er homse ;)

To av mine venner som er homser deler alltid seng når vi er på fellesarrangementer osv. Det er imidlertid _ingenting_ annet enn vennskap mellom dem. De sier selv at det _aldri_ blir kjemi når begge er feminine eller maskuline homser;)

''Tror muligens det kan hende saker og ting da, ja ;)

Det handler nok mest om dersom man havner på rom med en kollega man merker man har ekstra god kjemi med -og man merker det er gjensidig. Kan bli ei spennende natt ut av det ;)''

Hvis man hadde blitt plassert på rom med kollega av motsatt kjønn, OG de var bra kjemi OG man hadde hatt litt å drikke om kvelden, kunne nok selv den mest standhaftige "jeg-kommer-aldri-til-å-være-utro"- personen til å få problemer. ;-)

Fint med anti-utroskapsprinsipper, men viktigere å la være å utsette seg for situasjoner der prinsippet blir ekstra vanskelig å etterleve :-)

Det skjønner jeg godt, det er da direkte smålig!

Ja, virkelig!

Greit nok med de tilfelene med store jobbseminarer der det ikke finnes store nok hoteller til at alle får eget rom (vi er mange...). Men også ellers praktiseres dette, der det er turer for en avdeling eller avgrenset gruppe (seminar o.l.).

Hvis det er en tur av mer "forretningsmøte"-varianten deler man ikke rom, da.

Gjest snorkemor

Nei.

Jeg deler ikke rom med noen på jobbtur heller. Da blir jeg heller hjemme, og det vet min leder svært godt om.

For det første føles det ekstremt privat, for det andre snorker jeg, og ville enten ikke sovne av frykt for å forstyrre den andre, eller jeg ville sovnet og garantert forstyrret den andre VELDIG.

Jeg er en storsnorker som folk som hører meg, reagerer på. Har ingen lyst til å bli samtaleemne på jobben pga det.

Men selv uten snorkingen, hadde jeg ikke likt å dele rom - og i alle fall ikke å dele seng. Helt uaktuelt, rett og slett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...