Gjest lei meg idag Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Idag har jeg skikkelig kjærlighetssorg, og det er så vondt :-( Det er en gutt jeg virkelig er forelsket i, noe jeg har vært over lengre tid. Vi har klint noen ganger på byen, og er ellers veldig gode venner og henger mye sammen. Igår var vi ute på byen, og jeg fortalte at jeg likte han veldig godt. Han lurte da på om jeg mente kun som venner fordi det er det jeg har sagt flere ganger tidligere, men så ble vi avbrutt og jeg fikk ikke sagt noe mer om hva jeg føler. Sendte melding idag og spurte om han husket samtalen vår, og det gjorde han. Skrev så at jeg mente det jeg hadde sagt, og at jeg likte han mer enn som bare en venn, og at jeg satt pris på om han ikke fortalte det til noen av våre andre felles venner. Fikk da som svar at han selvfølgelig ikke kom til å snakke om dette med noen andre, men at han ikke visste helt hva han skulle si ... Skrev tilbake at det nok ikke var så mye å si, og at jeg visste at han ville vi bare skulle være venner.. Jeg håpet selvfølgelig på at han skulle si at han ville noe mer, men istedet fikk jeg bare ikke noe mer svar (ja jeg vet at jeg la opp til det men trodde egentlig likevel at han kom til å svare noe i hvert fall). Nå har jeg det helt utrolig vondt. Har hatt et lite håp på at han var interessert, fordi han har gitt en del blandet signaler i det siste. Det kjipeste er at vi går på samme universitet (ja faktisk i samme klasse), så jeg kommer til å møte han imorgen kl 9. Great:( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/376784-kj%C3%A6rlighetssorg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mirami Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Uff, det er ikke lett:( Men jeg ville tatt det opp med han personlig, ikke bare via melding. Det er lett at det blir misforståelser på melding + at det vil bli mindre flaut å treffe han senere hvis dere får gjort på ansikt til ansikt. Det er en ærlig sak å like noen mer enn en venn, så det må du ikke tenke på! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/376784-kj%C3%A6rlighetssorg/#findComment-3310438 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lei meg idag Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Uff, det er ikke lett:( Men jeg ville tatt det opp med han personlig, ikke bare via melding. Det er lett at det blir misforståelser på melding + at det vil bli mindre flaut å treffe han senere hvis dere får gjort på ansikt til ansikt. Det er en ærlig sak å like noen mer enn en venn, så det må du ikke tenke på! Du har helt rett i at det er en ærlig sak å like noen mer enn de liker deg. Og det hadde ikke trengt å være kleint hadde han bare svart noe sånt som at han nok synes det var bedre at vi var venner... Men når jeg ikke får noe mer svar så har han helt unødvendig gjort dette til en klein sak synes jeg:( Jeg er ikke bare lei meg, men føler meg ganske dum:/ Jeg er spent på hvordan han har tenkt til å forholde seg til meg imorgen. Det kjipe er også at jeg virkelig trodde og håpte at han likte meg litt også, siden han har gitt en del signaler på det, men jeg skjønner nå at jeg har misforstått. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/376784-kj%C3%A6rlighetssorg/#findComment-3310446 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.