Gå til innhold

Må desverre avblåse pausen.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Angrer vel også på 80-90% av det jeg har sagt. Jeg får slutte å skylde på sykdom når jeg legger ut påstander.

Det er ingen andre sin feil at jeg er psyk.

142 kg

Norknight58

Hold deg til ett nick, så får du bedre svar uten at du behøver å legge ut all verdens informasjon hver gang.

Hold deg til ett nick, så får du bedre svar uten at du behøver å legge ut all verdens informasjon hver gang.

''Hold deg til ett nick, så får du bedre svar uten at du behøver å legge ut all verdens informasjon hver gang.''

Nå er akkurat HHP58 forholdsvis lett gjenkjennelig samme hvilket nick han skriver under... :o)

Annonse

''Hold deg til ett nick, så får du bedre svar uten at du behøver å legge ut all verdens informasjon hver gang.''

Nå er akkurat HHP58 forholdsvis lett gjenkjennelig samme hvilket nick han skriver under... :o)

Ja - for oss veldig faste. Men det har vært misforståelser flere ganger allerede. Typisk at noen f.eks. antar at et ukjent nick er kvinne, fordi det ikke er så mange menn her.

Jeg har full forståelse for at alle kan ha sine grunner for å bytte nick, enten for godt eller for en enkelt tråd, men det er ingen fordeler ved å skifte fram og tilbake mellom fast og engangs hele tiden.

Ja - for oss veldig faste. Men det har vært misforståelser flere ganger allerede. Typisk at noen f.eks. antar at et ukjent nick er kvinne, fordi det ikke er så mange menn her.

Jeg har full forståelse for at alle kan ha sine grunner for å bytte nick, enten for godt eller for en enkelt tråd, men det er ingen fordeler ved å skifte fram og tilbake mellom fast og engangs hele tiden.

Du har helt rett og vedkommende har jo flere ganger sagt at fra nå av skal han holde seg til kun ett nick. For deretter å dukke, lett gjenkjennelig, opp med både ett og to og tre andre nick like etter omtrent.

Gjest HHP58

Du har helt rett og vedkommende har jo flere ganger sagt at fra nå av skal han holde seg til kun ett nick. For deretter å dukke, lett gjenkjennelig, opp med både ett og to og tre andre nick like etter omtrent.

Slutt å mobb,Det blir bare hhp58 fom NÅ.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...