Gjest Jeg endret livsstil Skrevet 5. mars 2012 Skrevet 5. mars 2012 Jeg har gått ned ca 25kg eller noe mer det siste 1 1/2 året. Det har jeg gjort bare ved å endre livsstilen - fokus har vært på helse: å spise mindre og sunnere, OG kutte ut min store last: sjokoladen. Jeg har ikke stresset med vekta. Og så har jeg blitt bevisst på å være i fysisk aktivitet (jeg trener ikke noe særlig men er i aktivitet). Det er så deilig å kunne se seg selv i speilet og ikke føle seg som en oppblåst ballong men både se og kjenne at man ikke er det. For første gang på mange år kan jeg i sommer føle meg vel i shorts. 0 Siter
Gjest godt gjort Skrevet 5. mars 2012 Skrevet 5. mars 2012 Gratulerer! Imponerende! Du har vært kjempeflink! Jeg har også gått ned endel kilo (6-7), og er nå nede på normalvekt. Jeg har redusert karbo i kostholdet mitt, men lever ikke noe spesielt aktivt. :-) 0 Siter
caprice Skrevet 5. mars 2012 Skrevet 5. mars 2012 Og du har gjort det på beste og smarteste måten! Gratulerer så mye. Søsteren min kutta ut kun potetgull/sjokolade, samt økte treningsmengden en smule, og gikk ned 12kg på et år på det. Lurere å ta det over tid. 0 Siter
Gjest frillen Skrevet 5. mars 2012 Skrevet 5. mars 2012 Godt jobba! Gjorde det samme selv for noen år tilbake og kjenner godt følelsen du beskriver:) 0 Siter
Gjest jeg endret livsstilen Skrevet 6. mars 2012 Skrevet 6. mars 2012 Godt jobba! Gjorde det samme selv for noen år tilbake og kjenner godt følelsen du beskriver:) Så bra! Har du klart å beholde vekten også? Forhåpentligvis inspirerer vi noen andre også? 0 Siter
Gjest frillen Skrevet 6. mars 2012 Skrevet 6. mars 2012 Så bra! Har du klart å beholde vekten også? Forhåpentligvis inspirerer vi noen andre også? Ja jeg har beholdt vekten. Det er nå 2 1/2 år siden jeg nådde den vekten jeg vil forsøke å ligge på 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.