Gjest prust Skrevet 6. mars 2012 Skrevet 6. mars 2012 Da har jeg endelig fått lysten tilbake for å løpe igjen :-) Var jo så veldig i siget her for 2-3 år siden, men så dabbet det av i fjor vinter, og jeg løp bare en gang eller to i hele fjor. Men nå har jeg begynt igjen! Tok meg en lang tur forrige søndag da jeg var alene - vekslet mellom å gå og løpe, og var ute i 3 timer. Deilig! Så var 13-åringen (som er i superform) og jeg ute i skogen på fredag i 1,5-2 timer. Vi vekslet mellom løping og gåing, men den gangen løp jeg mye mer. Han var faktisk litt imponert over meg, så det var jo moro. I går kveld løp han og jeg en liten tur i skogen bak huset vårt, bare en halvtime. Da var det blitt mørkt, og det var moro å løpe i mørket. Han var skikkelig coach, og fikk meg til å løpe lenger oppover bakkene enn jeg egentlig orket. Moro :-) Hva er forresten forskjellen mellom jogging og løping? 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 6. mars 2012 Skrevet 6. mars 2012 ''Hva er forresten forskjellen mellom jogging og løping?'' Jogging er roligere tempo enn løping. Jeg har begynt å gå raskt på tredemølle og setter den på oppoverbakke. Da kjenner jeg at det river i benet, men det er meningen :-) Ellers går jeg turer da. Liker best å gå i skogen, da asfalt er litt slitsomt for meg enda. Det er ikke bare benet jeg må tenke på lenger. Nå må jeg begynne å tenke på vekta også :-( Jeg har gitt f... i vekta disse månedene. Har gått opp hele 6 kilo , men har gått ned 1 kg. igjen nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.