Gå til innhold

Når den ene forelderen flytter langt bort....

Anbefalte innlegg

Gjest togli

Men hva er det han ikke orker? Å være "hjemme" igjen?

For rent praktisk, fysisk og økonomisk er det jo mye enklere om han reiser til dere og blir noen dager - enn om tre unger skal ut å reise på egenhånd osv.

Det er kanskje slitsomt for ham å være hjemme i huset igjen, men det er jo litt slitsom for deg og ungene at han har flyttet langt unna også - så kanskje han kan strekke seg til å tåle det....

Ja, vi får se på det etterhvert... og jeg skal iallefall foreslå det for ham ;)

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Persille1365381127

9

• mariaflyfly

4

• frosken

2

• Dorthe

2

Mest aktive i denne tråden

Persille1365381127

Ja, vi får se på det etterhvert... og jeg skal iallefall foreslå det for ham ;)

Nå vet jeg ikke hvor mye samvær dere har tenkt dere, men med 50 mil så er det vel kanskje ikke annenhver helg? Og da tanker jeg at du kan foreslå at han og ungene reiser annenhver gang f.eks - hvertfall så lenge den minste er så liten.

Gjest togli

Nå vet jeg ikke hvor mye samvær dere har tenkt dere, men med 50 mil så er det vel kanskje ikke annenhver helg? Og da tanker jeg at du kan foreslå at han og ungene reiser annenhver gang f.eks - hvertfall så lenge den minste er så liten.

Ja, skal nok foreslå noe slikt for ham!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...