Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest bjølsen

Det er ingen som påstår det.

Det er derimot en forskjell når en høyreekstrem butikkjede oppkaller sin nye butikk (åpnet etter 22/7) nettopp etter en høyreekstrem terrorist.

''Det er derimot en forskjell når en høyreekstrem butikkjede oppkaller sin nye butikk (åpnet etter 22/7) nettopp etter en høyreekstrem terrorist.''

Mannen heter da vitterlig "Breivik", butikken het "Brevik". Ikke så merkelig navn når de har andre filialer som heter "Trondheim", "Oseberg", "Haugesund", "Narvik" og "Larvik". Og butikken har nå endret navn til "Tønsberg".

Butikkjeden hadde forøvrig tidligere en butikk som også het "Brevik". Denne ble lukket i 2008.

''Det er derimot en forskjell når en høyreekstrem butikkjede oppkaller sin nye butikk (åpnet etter 22/7) nettopp etter en høyreekstrem terrorist.''

Mannen heter da vitterlig "Breivik", butikken het "Brevik". Ikke så merkelig navn når de har andre filialer som heter "Trondheim", "Oseberg", "Haugesund", "Narvik" og "Larvik". Og butikken har nå endret navn til "Tønsberg".

Butikkjeden hadde forøvrig tidligere en butikk som også het "Brevik". Denne ble lukket i 2008.

Jeg forstår du er "inne" i dette, og det at man oppkaller en butikk etter en terrorist ETTER 22/7 burde ringe alarmbjeller hos de fleste.

• 2 uker senere...
Gjest bjølsen

Jeg forstår du er "inne" i dette, og det at man oppkaller en butikk etter en terrorist ETTER 22/7 burde ringe alarmbjeller hos de fleste.

Nei, jeg er ikke "inne" i dette. Men jeg vet hvordan man googler. Og jeg forstår det ikke er morsomt for deg når konspirasjonsteoriene blir ødelagt av fakta.

Annonse

Nei, jeg er ikke "inne" i dette. Men jeg vet hvordan man googler. Og jeg forstår det ikke er morsomt for deg når konspirasjonsteoriene blir ødelagt av fakta.

Fakta er at en høyreekstrem butikkjede har oppkalt en butikk etter en høyreekstrem terrorist - enten du staver navnet hans på "bokmål" eller ei.

Det som er mer foruroligende er at du forsøker å unnskylde eller bortforklare denne hyllesten til ABB.

Gjest Nord og ned.

Fakta er at en høyreekstrem butikkjede har oppkalt en butikk etter en høyreekstrem terrorist - enten du staver navnet hans på "bokmål" eller ei.

Det som er mer foruroligende er at du forsøker å unnskylde eller bortforklare denne hyllesten til ABB.

Fortsatt ikke ferdig med å drite deg ut og demonstrere din paranoia, i tillegg til dårlige leseferdigheter?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...