Gå til innhold

Din beste pizzadeig

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra

''Lagde saus som fikk koke en god stund''

Et tips er å lage mye saus og fryse i porsjonspakninger. Selv om jeg må innrømme at jeg pleier å kjøpe Peppes' pizzasaus fra kjøledisken selv...

''Et tips er å lage mye saus og fryse i porsjonspakninger. Selv om jeg må innrømme at jeg pleier å kjøpe Peppes' pizzasaus fra kjøledisken selv...''

Jeg har til og med ofte kjøpt ferdig bunn fra kjøledisken, så kan alt om sånt ;). Men av og til liker jeg å gjøre ting fra bunnen, og nedfrysing passer meg egentlig ikke. Blir nok enten kjøledisk eller fersk :-).

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

5

• mariaflyfly

4

• jubalong70

2

• EnolaGay

1

Mest aktive i denne tråden

Takk for tips!

Brukte flyflys oppskrift, inkl. kjøkkenmaskin, eklsl. lamgtidsheving i kjøleskap.

Ble knallgod, men bunnen kunne godt ha vært enda tynnere. Men da trenger jeg en mer fleksibel deig, kanskje langtidsheving hjelper?

Og jeg står på mitt om st pizza ikke er superenkelt og raskt. Lagde saus som fikk koke en god stund, og med deig og alt blir det mye tid og mye griseri. Men det hjelper godt ikke å ha hastverk og med et glass vin til kokken :-).

''Ble knallgod, men bunnen kunne godt ha vært enda tynnere. Men da trenger jeg en mer fleksibel deig, kanskje langtidsheving hjelper?''

Ja, langtidsheving hjelper veldig. Vi bruker alltid mariaflyflys oppskrift og kjevler så tynt at du nesten kan se gjennom. Super oppskrift, funker til og med som glutenfri!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...