Gå til innhold

Ok,jeg tok feil T.Berger:

Anbefalte innlegg

Gjest HHP58

Det er ikke utseendet som avgjør om en person er singel eller en taper. Jeg aner ikke om Knut Borge er singel, men noen taper er han definitivt ikke.

Det er hva du gjør med livet ditt som avgjør, ikke hvordan du ser ut.

Har vel endelig oppfattet det jeg og.Jeg ble sjokkert når en pen dame på 40+ smilte til meg på Lørdag.Kommer til å leve på det smilet en måned sikkert.

Kanskje det er tankegangen om at jeg skulle være en bitter gammel og sliten mann som har satt seg for lenge?

Kanskje jeg burde la historie være historie og heller sa framover?

Fortsetter under...

Har vel endelig oppfattet det jeg og.Jeg ble sjokkert når en pen dame på 40+ smilte til meg på Lørdag.Kommer til å leve på det smilet en måned sikkert.

Kanskje det er tankegangen om at jeg skulle være en bitter gammel og sliten mann som har satt seg for lenge?

''Kanskje det er tankegangen om at jeg skulle være en bitter gammel og sliten mann som har satt seg for lenge?''

Ikke utenkelig. :o)

''Kanskje jeg burde la historie være historie og heller sa framover?''

Ja! :o) Ta små skritt av gangen og våg å smile til mennesker du møter så skal du se at du får flere smil tilbake. :o)

''Kanskje jeg burde la historie være historie og heller sa framover?''

JAAAAA!!!

Gjest minnah

Hun er litt sånn blass mus når man kun ser på utseendet, men slikt påvirkes jo av personlighet. Et menneske som er glad og sprudlende blir automatisk vakkert. Det motsatte skjer med arrogante drittsekker - de blir stygge, samme hvor billedskjønne de måtte være.

Tora er ei blid dame, og jeg synes hun har en positiv utstråling - og dermed blir hun pen :-)

Gjest minnah

Alt du skriver om kan skrelles ned til 4 ting.

1.) damers utseende.

2.) det du spiser i løpet av en dag eller en uke.

3.) penger.

4.) stakkars deg du har det så fælt.

Dette innlegget handler jo om å innrømme en feiloppfatning og legge seg flat for at en tok feil?

Skjønner ikke hva som kan være galt med det.

Gjest HHP58

Hun er litt sånn blass mus når man kun ser på utseendet, men slikt påvirkes jo av personlighet. Et menneske som er glad og sprudlende blir automatisk vakkert. Det motsatte skjer med arrogante drittsekker - de blir stygge, samme hvor billedskjønne de måtte være.

Tora er ei blid dame, og jeg synes hun har en positiv utstråling - og dermed blir hun pen :-)

Og rett fra dusjen med rent hår og stort smil,blir hun som du sa vakker.Kanskje hun blir den nye Liv Grete S. Poiree?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...