Gå til innhold

Myter om kjønnsforskjeller

Anbefalte innlegg

Gjest Kvinner er de nye mennene.

Å lese poster her på dol, bekrefter det man i mange sammenhenger har hatt en mistanke om. Nemlig att det er ingen større forkjell på kvinner og menn når det gjelder oppførsel. Men forskjellen er att det er mere myter ute å går, når det gjelder kvinners "mykhet" osv.

Eksempel, en feit mann som er sammen med en thai dame er en ekkel feit gammel gris, mens en eldre kvinne som er sammen med en yngre mann er en Cougar, og en moden modig kvinne.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377106-myter-om-kj%C3%B8nnsforskjeller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ksenia

Hvem er det som sier det, det har jeg aldri sett, verken her eller i det virkelige livet. Kjenner noen menn som har betydelig yngre koner fra østen, og de fleste godtar det. Har aldri hørt noe annet enn negativt om kvinner som har betydelig yngre ferie-kjærester fra Afrika eller Cuba, de er jo dritflaue, det er patetisk og naivt og ekkelt. Menn som gjør det samme (og de er det flere av, ihvertfall synlig) er bare praktiske, får seg noe, benytter sjansen, har ikke draget på slike unge skjønnheter hjemme og det kan jo forstås liksom. Slik er det i hvertfall på bygda her jeg bor. det har aldri vært så mye sladder og folkesnakk som da ei (single) dame hadde en tyrkisk kjæreste en periode. Han var fem år yngre og ganske kjekk må vite (ikke noe galt med henne utseendemessig eller ellers). Så jeg skjønner ike hvilke myter du snakker om eller hvordan de blir motbevist med de eksemplene dine.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...