Gå til innhold

Men nå slutter jeg her

Anbefalte innlegg

Gjest minnah

Takk for det. Men hvorfor er det klokt å ikke være her? Jeg har nettopp sagt til de andre at jeg ikke skal "slutte" likevel, men nå fikk du meg til å endre mening på nytt.

Hehe, ikke greit å være en forvirret duk ;)

Man kan ta en pause, for så å titte innom igjen etter noen mnd.

Jeg har ikke vært her på 3/4 år. ;-)

Fortsetter under...

Gjest HHP58

Takker.

Føler med deg.Er også en av huggestabbene her,og har hatt ca 1 ukes pause.Men så ble jeg enda hardere mobbet på VG debatt,så da kom jeg tilbake og foretok en bedre sensurering.

Har vært sterkt plaget av depresjon og den evindelige tanken på den evige søvn.Fant ut at om jeg la meg før 03.00 og sov minst 6 timer var formen bedre dagen etter.

Sover gjerne på sofaen 1-2 timer også men bare om jeg har sovet 5-6 timer om natten.Merker at jeg kan klare meg lenge med bare 7 timer,da jeg er lite aktiv og sliter mye med min egen verste fiende,han som har det med å dukke opp på badet samtiding med meg.Han ser altid på meg over vasken og lurer på hva han vil.Synes også jeg har sett han i ett glimt på vaskerommet,også der over vasken.Hva er det med han og baderom egentlig? Tvangstanker om sykelig renslighet? Får be ham om å se på "Psyk forandring" på tv3.

Merkelig type.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...