Gå til innhold

Lysbakken valgt som SV-leder

Anbefalte innlegg

Louis Cyphre

http://www.t-a.no/nyheter/article200361.ece

''Det var ingen motkandidater, men 15 blanke stemmer.

Debatten på landsmøtet avdekket ikke noe grasrotopprør blant delegatene. Kun et fåtall utsendinger gikk åpent inn for Heikki Holmås fra talerstolen.

Det ble heller ikke satt fram noe benkeforslag om motkandidater. Protesten mot Lysbakken viste seg bare som et mindre antall blanke stemmer.

Som ny nestleder ble Inga Marte Thorkildsen enstemmig valgt.''

For en gjeng. Trampeklapp for Lysbakken og Torkilsen, dette minner om Nord Korea og Iran. Proletaiatets diktatur i praksis, alle klapper for alle er redde for internjustisen i partiet. Man får håpe velgerne straffer dem ved neste valg, med en korrupt leder, og en tomskalle som nestleder.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377124-lysbakken-valgt-som-sv-leder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nope, jeg skal svinge over på høyresiden for første gang i mitt liv.

Du får passe på så du ikke svinger for langt:

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Frps-skatteklage-ga-begrenset-uttelling-6779862.html

Det er egentlig en langt mer alvorlig sak.

Med vennlig hilsen

Annonse

Gjest horitit

Erna er tøff som tør å stå opp mot mye av innvandrer-hat-populismen og slikt som herjer på høyresiden.

Velferdsmessig og fordeling av goder, står det fremdeles mye igjen.

Med vennlig hilsen

Jeg tror på Erna og har mistet troen på Jens. Valget er derfor ikke så vanskelig.

Jeg tror på Erna og har mistet troen på Jens. Valget er derfor ikke så vanskelig.

Jens gjør en kjempejobb, og (sammen med Støre) er de største statslederne som Norge har. Det sagt, Erna (som person) har mye integritet. Det er politikken som er problemet - Høyrepolitikk ville neppe loset Norge gjennom finanskrisen så ufattelig bra som den nåværende regjeringen har gjort. Det får de alt for lite skryt for.

Med vennlig hilsen

Annonse

Gjest horitit

Jens gjør en kjempejobb, og (sammen med Støre) er de største statslederne som Norge har. Det sagt, Erna (som person) har mye integritet. Det er politikken som er problemet - Høyrepolitikk ville neppe loset Norge gjennom finanskrisen så ufattelig bra som den nåværende regjeringen har gjort. Det får de alt for lite skryt for.

Med vennlig hilsen

Jeg liker Erna og har stor tro på henne :)

Louis Cyphre

''dette minner om Nord Korea og Iran. Proletaiatets diktatur i praksis, alle klapper for alle er redde for internjustisen i partiet. ''

Det er, dessverre, tydelig at du vet lite om Nord Korea og Iran, og bagatelliserer hvordan situasjonen er der.

Jeg er oppriktig overrasket over at du ikke nevner Frp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...