Mandolaika Skrevet 13. mars 2012 Skrevet 13. mars 2012 Jeg trenger ikke å tro på Snåsakallen eller noen annen så lenge jeg har Jens;-) ''Jeg trenger ikke å tro på Snåsakallen eller noen annen så lenge jeg har Jens;-)'' LOL! 0 Siter
Kalevaala Skrevet 13. mars 2012 Skrevet 13. mars 2012 Jeg trenger ikke å tro på Snåsakallen eller noen annen så lenge jeg har Jens;-) ''Jeg trenger ikke å tro på Snåsakallen eller noen annen så lenge jeg har Jens;-)'' :-D 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 13. mars 2012 Skrevet 13. mars 2012 Nope, jeg skal svinge over på høyresiden for første gang i mitt liv. Kan jeg legge inn et godt ord for Venstre istedefor? Et svært GODT alternativ for tidligere SV-stemmere... ;-) 0 Siter
Sør Skrevet 13. mars 2012 Skrevet 13. mars 2012 Kan jeg legge inn et godt ord for Venstre istedefor? Et svært GODT alternativ for tidligere SV-stemmere... ;-) Venstre må bli enige med seg selv om de vil nedlate seg til å være i samme regjering som Frp, eller om de vil garantere at de ikke gjør det. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest horitit Skrevet 13. mars 2012 Skrevet 13. mars 2012 Kan jeg legge inn et godt ord for Venstre istedefor? Et svært GODT alternativ for tidligere SV-stemmere... ;-) Jeg liker Trine også, så ikke utenkelig. Må sette meg litt mer inn i sakene før valget tas 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.