Gå til innhold

Når blir betalinger trekt fra kontoen?

Anbefalte innlegg

Gjest fattiglus
Skrevet

Det har vært en del utgifter denne måneden, og nå er jeg helt skrapa. Får lønn en av de nærmeste dagene... Har vært inne på nettbanken og sett, og det er enda verre enn jeg trodde, for har plutselig blitt trekt for ting jeg betalte i begynnelsen av mars?? Håper det ikke er flere slike "uforutsette" betalinger som plutselig blir trekt. Trodde det ble trekt med en gang man dro kortet? Hvor lenge etter kan man bli trekt? Som sagt, får lønn snart, men blir det trekt mer nå så blir det jo minus:( Noen som har erfaring med hva som skjer da, isåfall? Betaler man rente hvis det er minus? Kan ikke komme på noe "stort" jeg har kjøpt i farten, men har ikke oversikt over alle småting fra begynelsen av mars (jeg pleier å være flink med å disponere pengene, så har ikke erfaring med dette, men akkurat denne mnd ble det trangt....:()

Ferskenblomst
Skrevet

På min nettbank har jeg en link som heter reserverte beløp. Det kan jeg se hvilke kjøp jeg har gjort men som ikke er trukket fra kontoen. Det står det datoen jeg har handlet og beløpet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...