Gå til innhold

Hvor på Sorgenfri (Trondheim) stopper flybussen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ambrose

Holdeplassen heter Sorgenfriveien så det tviler jeg på. Vedkommende jeg evt. skal plukke opp er totalt ukjent der så jeg må vite hvor bussen stopper. :o)

Ok. Jeg har spurt en bekjent som er busssjåfør i Trondheim. Du skal få svaret så fort jeg får det selv :)

Gjest ambrose

Tuuusen takk! :o)

Jeg har ikke fått noe svar fra han enda, så det er ikke sikkert jeg rekker å svare deg innen du trenger svaret. Får håpe noen andre kan svare deg i mellomtiden, hvis ikke skal jeg legge igjen en melding til deg her uansett.

Annonse

Jeg har ikke fått noe svar fra han enda, så det er ikke sikkert jeg rekker å svare deg innen du trenger svaret. Får håpe noen andre kan svare deg i mellomtiden, hvis ikke skal jeg legge igjen en melding til deg her uansett.

Det går fint, jeg kan jo alltids ta en telefon til flybussen.no eller kjøre innom i morra tidlig og se om jeg finner det. :o) Men blir veldig takknemlig om du får svar fra kompisen din. :o)

Det går fint, jeg kan jo alltids ta en telefon til flybussen.no eller kjøre innom i morra tidlig og se om jeg finner det. :o) Men blir veldig takknemlig om du får svar fra kompisen din. :o)

flybussen.no

Klikk på kartet der, så ser du det.

Du kjører inn fra Holtermannsv og tar trekvart rundt rundkjøringa v/Siemens. 200 m borti veien der, rett ved Ride. Sorgenfriveien er ikke lang.

flybussen.no

Klikk på kartet der, så ser du det.

Du kjører inn fra Holtermannsv og tar trekvart rundt rundkjøringa v/Siemens. 200 m borti veien der, rett ved Ride. Sorgenfriveien er ikke lang.

Kartsøket på gule sider har også gatebilder så der fant jeg Ride i alle fall. :o) Takker!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...