Gå til innhold

Jeg bør vurdere ny telefon

Anbefalte innlegg

Men i telefonjungelen står jeg som en fågelhonk og glor uten å se nevneverdig forskjell på hverken det ene eller det andre.

Jeg trenger en fon som ringer, som man kan sende sms og ta bilder på. (Trenger og trenger fru blom.. )

Og som ikke har små knapper slik at man får trøkt feil eller dobbelt hele tida. Jeg tror kanskje ikke at tapåskjerm er noe for meg...? Da må fonen i så fall være litt stor..

Noen du vil anbefale? Jeg er lutter øre (øyne)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377308-jeg-b%C3%B8r-vurdere-ny-telefon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Benytter anledningen til å reklamere for min LG-p500. Jeg har kastet den hardt i gulvet ganske ofte i det siste. Så setter jeg den sammen igjen, og den virker like fint! Utrolig hva den tåler! Helt uten skrammer. Men, det var kanskje ikke helt slike behov du hadde..

Iphone, har 4'ern sjøl, og er fornøyd.

Samsung Galaxy S II er også veldig bra.

Disse to alt. koster 4-5000 kr.

4-5 tusen... *stirre* Jeg skal si fra om jeg kommer på en eneste grunn på kloden til at JEG bør ha en telefon til mer enn 2,50... Men jeg skjønner at "galaxy" er et greit ord å huske, hvis jeg vinner i lotto eller får noen venner som faktisk ringer meg..

Danx. :0)

4-5 tusen... *stirre* Jeg skal si fra om jeg kommer på en eneste grunn på kloden til at JEG bør ha en telefon til mer enn 2,50... Men jeg skjønner at "galaxy" er et greit ord å huske, hvis jeg vinner i lotto eller får noen venner som faktisk ringer meg..

Hvilken prisklasse er aktuell?

Annonse

Gjest oidada

''hvis jeg vinner i lotto eller får noen venner som faktisk ringer meg.''

Hehe, tenker i samme baner. Galskap med tlf til de prisene når man bruker den i liten grad. Galskap uansett er kanskje mer rett.

Hvilken prisklasse er aktuell?

Det har jeg ikke tenkt på.. Jeg har for meg at de siste telefonene innkjøpt her i huset har vært sånne kampanjetilbud og slikt. Dermed ganske så billige. Mannen som er hekta på sånt vet du. Den jeg har nå har jeg hatt i fire år, en SE et eller annet kjedelig med knapper på.

Jeg har ikke fulgt med og ante ikke at de er så dyre.. Jeg har ikke behov for så dyr telefon.. Jeg tror faktisk at jeg bare har den gamle til den dør stille, og så kjøper jeg en sånn gammeldags firkanta sak med knapper til 300 kroner. Egentlig.

''eller får noen venner som faktisk ringer meg..''

hehe :-)

Jeg har ingen venner som ringer meg, og ringer heller ikke andre enn familien.

Men Galaxy'en min er i bruk noen timer pr. dag allikevel. Det er ikke først og fremst ringing man bruker disse smarttelefonene til :-)

Gjest togli

Huawei titan 8800 er like bra som Iphone 4 (jeg hadde denne før jeg fikk min nåværende Iphone), og koster under halvparten (ca 1800 kr uten abbonnement).

Her i huset sverger vi alle til iPhone, men den er jo av ta-på-typen. :-)

Uansett hva du velger, så sjekk bruktmarkedet. Vi har alle kjøpt iPhone (4 stk), og til sammen har de kostet mindre enn èn ny. Og alle er i god stand og ser nærmest ubrukte ut.

Det var bare dagens tips, jeg kan heller ikke se for meg å bruke så mange tusen på noe som må byttes ut etter relativt kort tid.

Gjest Elextra

Huawei titan 8800 er like bra som Iphone 4 (jeg hadde denne før jeg fikk min nåværende Iphone), og koster under halvparten (ca 1800 kr uten abbonnement).

''Huawei titan 8800 er like bra som Iphone 4 (jeg hadde denne før jeg fikk min nåværende Iphone), og koster under halvparten (ca 1800 kr uten abbonnement).''

Men om man ser på telefon som noe man bare ringer og tekster med, holder det jo med en telefon til et par hundrelapper.

Gjest togli

''Huawei titan 8800 er like bra som Iphone 4 (jeg hadde denne før jeg fikk min nåværende Iphone), og koster under halvparten (ca 1800 kr uten abbonnement).''

Men om man ser på telefon som noe man bare ringer og tekster med, holder det jo med en telefon til et par hundrelapper.

Ja, så ikke før nå at du ikke ville bruke tlf til annet enn det ;)

Hadde ikke giddet å bruke så mye penger på en mobil dersom du ikke skal være på nett eller ta bilder, høre på musikk etc...

Annonse

Gjest Elextra

Ja, så ikke før nå at du ikke ville bruke tlf til annet enn det ;)

Hadde ikke giddet å bruke så mye penger på en mobil dersom du ikke skal være på nett eller ta bilder, høre på musikk etc...

''Ja, så ikke før nå at du ikke ville bruke tlf til annet enn det ;)''

Det gjalt ikke meg, da, jeg er "avhengig" av min iPhone :-)

Her i huset sverger vi alle til iPhone, men den er jo av ta-på-typen. :-)

Uansett hva du velger, så sjekk bruktmarkedet. Vi har alle kjøpt iPhone (4 stk), og til sammen har de kostet mindre enn èn ny. Og alle er i god stand og ser nærmest ubrukte ut.

Det var bare dagens tips, jeg kan heller ikke se for meg å bruke så mange tusen på noe som må byttes ut etter relativt kort tid.

I dag har jeg lekt med ta på telefonen til mannen her mens vi satt i bilen i timesvis. Og har bestemt meg for at skal jeg ha ta på noe som helst, så må det være for )#(%#)?=`¤?`` `\ SØTTEN TOMMER minst.. *hmf*

Jeg har lagret tips om den hiberniaetellerannetfonen, og så beholder jeg røklet mitt til den løser seg opp. ;0)

Gjest togli

''Ja, så ikke før nå at du ikke ville bruke tlf til annet enn det ;)''

Det gjalt ikke meg, da, jeg er "avhengig" av min iPhone :-)

Ah, der ble inntrykket mitt av deg gjenopprettet ;) Er stort sett bare mammaene våre som skal ha enkle mobiler...moren min godtok til nød halvtouch sist hun fikk ny mobil :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...