Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvor mye er det mulig å gå ned i vekt på en uke hvis man ikke spiser mat i det hele tatt? Så en artikkel i VG om en ny trend der man slanket seg med å bare innta mat via sonde. Da kunne man visst gå ned 10 kg på 10 dager - eller noe såndt. Var ihvertfall helt vanvittig. Går dette virkelig an?.

Da er det jo plutselig veldig enkelt å slenke seg 10 kg da, ved å sulte seg en uke.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/378691-ned-i-vekt-p%C3%A5-en-uke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går sikkert an, hvis utgangsvekten er 100 kg+

Men bra for kroppen er det neppe.

Du må spise, hvis du ikke spiser lagrer kroppen din på alt den får i seg.

Spis jevnt, sunt og fornuftig, drikk mye vann.

Jeg gikk på Grethe Rode for noen år siden, da fulgte jeg programmet hennes med 5 måltider om dagen, drikke mye, og jeg gikk ned 3.5 kilo, det var vistnok veldig mye ;)

Ikke ødelegg forbrenninga di ved å sulte deg, vet hva det vil si, og det tar tid å bygge opp forbrenninga di igjen.

Gjest Elextra

Hvis en har veldig stor overvekt og til vanlig stort kaloriinntak, kan en nok gå ned mye over kort tid. Har en mindre overvekt og et forholdsvis normalt kaloriinntak har jeg svært liten tro på ekstremt rask vektnedgang. Dessuten - kilo som forsvinner raskt kommer gjerne raskt tilbake også.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...