Gå til innhold

strømfølelse i kroppen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i de siste ukene hatt en stadig økende følelse av å ha strøm i kroppen, overalt føtter, legger, hender, armer, hode. Jeg er også mer trettt og kvalm. Har trodd at det har forbindelse med en krevende lederjobb over mange år, og det faktum at jeg er sliten og også plages med stiv nakke og rygg. Hva kan det være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har jeg hatt mye av, kvalm trøtt og strøm i hele kroppen. Sikkert i forbindelse med angst og stive muskler. Men siden jeg hadde en psykoselidelse trodde de ikke på meg. "Det er vondt å ha strøm i kroppen" sa de. Så de forstod ikke selv om jeg følte meg eletrisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...