Gjest missy Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 Jeg har en samboer på 32 år som jeg er veldig glad i. Det er bare et problem. Han er et vandrende gasskammer! Han spiser bare sunn hjemmelaget mat, og følger blodtypedietten for blodtype 0. Han spiser fibertabletter i tillegg, tar trankapsler med folat, calciumtiskudd, korallalgekalk og kostpluss. Dietten betyr at han har kuttet ut bla. hvetemel, kaffe, melkeprodukter, svinekjøtt, sure frukter og grønnsaker. Han har holdt denne i ca 4 mnd. og har både gått ned i vekt og har generelt mer energi enn før. Avføring daglig. Han har også problemer med gulping og raping. Kan dere hjelpe oss?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 31. oktober 2001 Del Skrevet 31. oktober 2001 Hei missy Det er en del matvarer som er spesielt luftskapende, og disse kan det være lurt å unngå dersom plagene er store. Les om luft i magen på temasiden til doktoronline, og gå inn på svar som er gitt tidligere på dette spørsmålet. Der finner dere konkrete råd. Bruk søkefunksjonen! Fibertabletter kan være fornuftig å slutte med en periode for å se om plagene forsvinner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tedrikkeren Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 Hold ham unna sukketter, for meg er ihvertfall det en sikker kilde til ukontrollerte gassutslipp. Jeg bruker fruktose i stedet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.