Gjest SMIRnøff Skrevet 19. mai 2012 Skrevet 19. mai 2012 Jeg og lever et passivt og tilbaketrukket liv. Og det blir bare verre og verre etter som tiden går. Den eneste løsningen på dette, som jeg er i ferd med å gjøre, er å være mer sosial og treffe folk. Og komme seg i jobb. For mitt vedkommende. Nå har jeg vasket vinduene i huset og skal ut og treffe folk, selv om jeg egentlig vil være hjemme og skrive på dol og se på tv. Det er vel ingen vei utenom nei. :-) 0 Siter
Gjest Pilka Skrevet 19. mai 2012 Skrevet 19. mai 2012 Joda, det er jo noe. Det var feil sagt av meg. Syns bare det er litt lite. I alle fall som oftest... :-) Det jeg prøvde å påpeke var at siden du kan dole så bør du lete etter andre små aktiviteter å holde på med. Det er den beste måten å trene opp konsentrasjonen på. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 19. mai 2012 Skrevet 19. mai 2012 Det jeg prøvde å påpeke var at siden du kan dole så bør du lete etter andre små aktiviteter å holde på med. Det er den beste måten å trene opp konsentrasjonen på. Det går veldig opp og ned meg meg - jeg har andre ting enn DOL. Som regel. :-) Men det er trist/tomt likevel, da... klarer ikke holde på så lenge med hver ting... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.