Gå til innhold

NHD,Øke zoloft?

Anbefalte innlegg

Gjest Oksen Ferdinand
Skrevet

Etter ca 6 mnd med 100 mg zoloft,merker jeg at jeg er stabil, men noe senket stemningsleie.Kan jeg selv øke til 150-200,eller må jeg kontakte min fastlege først?

17 mai ble avlyst for meg,og jeg har i 1 mnd vært ganske deprimert selv med 100 mg.Jeg har frivillig husarrest,og går aldri ut utenom å hente posten elelr handle mat 1-2 dager i uka.Er nesten sengeliggende 5 dager i uka,og mangler både energi og lyst til å gjøre noe som helst.

Siden jeg går rundt i undertøyet disse 5 dagene har jeg måttet dekke for alle vinduer med gardiner,plast og pappkartonger.

Mitt hus flyter av søppel og skitne klær.Huset har ikke vært vasket på ca 4 år,ei heller ryddet.Det er maur og bananfluer på kjøkkenet.Sist gang jeg dusjet var i febaruar eller mars.

Jeg går bare å venter på at jeg skal dø,og blir like skuffet hver gang jeg våkner.Er ofte deppa om kvelden,så jeg forsøker å legge meg før 02.00.Sover fra 2-7,10-11 og 15-16 og 18-19 om jeg er trøtt etter middag.

Har så dårlig matlyst at jeg ofte dropper middag.Drikker for mye cola,og spiser for mye søtsaker.

PGA lavere volum av mat og mange små måltider har vekten gått ned fra 150 til 140.

Depresjonen går ikke over så lenge jeg helt mangler nettverk.Blir nektet behandling på Lillestrøm Klinikken.Jeg liker å spille skulespill.Jeg har hovedrollen som den "blide og joviale" og spiller rollen så giodt at ingen forstår at jeg er psyk og står på kanten av stupet.Bare en kraftig vind eller noen som roper bø,vil drepe meg.

Hvordan "kommer jeg meg ned fra fjellet". Bitterheten har gjort meg slik etetr at far og mor døde i 2004 og jeg ble skilt i 1992.

Har lite kontakt med egne barn.x-kone og barn nekter å tro at jeg er deprimert og suicudal.Jeg er bare "lat og trenger ett spark bak" Jeg sier "ja og ha" og går inn i min søppelkasse fra 2003 her ute i østre Akershus 30 min fra EU.

Min påståtte intelligens skulle jeg gjerne ha byttet bort i bedre helse.Jeg ville gjerne hatt 90 i iq, jobb og ei dum kone.

Siden jeg ble så veldig deprimert etter kl 15,gikk jeg over til å ta 50 mg morgen og 50 mg kveld.Jeg har en pilledeler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...