Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, en del av disse får nok en real overraskelse den dagen pappas lommebok blir tom eller lukket...

Louis Cyphre
Skrevet

Ja, det er kvalmende. På den annen side må folk få lov til å bruke pengene sine (ellers pappas) på det de vil. Men disse folkene kunne sikkert betalt mer skatt da...

Skrevet

Jepp, en del av disse får nok en real overraskelse den dagen pappas lommebok blir tom eller lukket...

Enig. Disse som lever som en arbeider med bra inntekt - kommer nok til psykratien en dag...

Skrevet

Ja, det er kvalmende. På den annen side må folk få lov til å bruke pengene sine (ellers pappas) på det de vil. Men disse folkene kunne sikkert betalt mer skatt da...

Skatt ?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Litt kvalmt, men mer bekymringsfullt. Snart blir vi alle grekere :-(

Skrevet

Skal ikke se bort i fra det.....hvis ikke Norge har noen å handle med - pga. de har ikke råd...hva da. Norge har den største handelen med EU.

Gjest Så de får nå bare feste for min del
Skrevet

Vet ikke jeg om jeg blir så kvalm, med tanke på at hos disse ungdommene eksisterer det ikke så mye regler for adferd eller retningslinjer for hva som kan være en fornuftig bruk av penger og goder

Et slikt fravær av regler og retningslinjer er heller ikke bra for den mentale helsen i det lange løp , og disse ungdommene bidrar nok i like stor grad til selvmordsstatisikken her i landet som andre mennesker med mindre penger mellom hendene.

Skrevet

Vet ikke jeg om jeg blir så kvalm, med tanke på at hos disse ungdommene eksisterer det ikke så mye regler for adferd eller retningslinjer for hva som kan være en fornuftig bruk av penger og goder

Et slikt fravær av regler og retningslinjer er heller ikke bra for den mentale helsen i det lange løp , og disse ungdommene bidrar nok i like stor grad til selvmordsstatisikken her i landet som andre mennesker med mindre penger mellom hendene.

Sikkert: Bildød - ca. 350. Selvmord: ca. 550.

Gjest Kayia
Skrevet

Kvalm blir jeg vel ikke, men tenker heller som så at om et halvår melder de seg på Luksusfellen ;-) I min tid var det sånn at de som virkelig hadde mye ikke hadde det samme behovet for å vise seg fram som de som skulle ø n s k e at de hadde mye, og derfor lot som. Tror vel fremdeles det er litt sånn jeg da....

Skrevet

Kvalm blir jeg vel ikke, men tenker heller som så at om et halvår melder de seg på Luksusfellen ;-) I min tid var det sånn at de som virkelig hadde mye ikke hadde det samme behovet for å vise seg fram som de som skulle ø n s k e at de hadde mye, og derfor lot som. Tror vel fremdeles det er litt sånn jeg da....

Kunne ikke være mere enig...

Skrevet

Husk at det ikke er all vestkantungdom som oppfører seg sånn. De fleste feirer normalt med 17. mai frokost, pølse og brus i sentrum og alminnelig middag med familien om kvelden. Det går gjerne med en sixpack kanskje litt champagne, men ikke i den skalaen som vises her.

De som vises her har foreldre med masse penger og har levd i et lukket miljø fra barnsben av. Du skal ikke se bort i fra at det blir skikkelig folk ut av flertallet av dem også.

Depresjonene har like godt tak i Holmenkollåsen som andre steder og alkoholen flyter mer enn i resten av Oslo. Jeg misunner dem ikke. Jeg ser det nært hold hver dag. Penger korrumperer. Men lever de egentlig det gode liv?

Skrevet

Kvalm og kvalm... ja, men aller mest synes jeg det er trist.

Gjest Pilka
Skrevet

''Snart blir vi alle grekere :-(''

Det var litt for pessimistisk for meg. Det er ingenting som tyder på at vi nærmer oss Hellas. Vi har sterkt styre i Norge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...