Gjest trauma and recovery Skrevet 18. mai 2012 Skrevet 18. mai 2012 I går da jeg la meg, kom minnene kastet over meg igjen. De har holdt seg vekk lenge, men så overmannet de meg med full kraft igjen. Prøvde å sove, men det gikk ikke. Jeg prøvde å avlede med å lese eller høre på radio, men det var tilbake med full stryke da jeg la meg ned igjen for å prøve å sove videre. Jeg prøvde å drepe, torturere og pulverisre overgriperne i fantasien, men denne gangen ville de ikke gi tapt. De holdt meg fast, vred armen min bakover og var brutale. Til slutt var jeg så overtrøtt at jeg besvimte inn i søvnen. Har vage minner om at jeg klorte meg selv i underlivet(!) mens jeg kastet meg fram og tilbake i søvne. Hvorfor gjorde jeg det? Det skremmer meg, og jeg ville aldri finne på å gjøre noe sånt i våken tilstand! Fortsatt sitter det i meg, og jeg har ikke klart å riste av meg følelsene. Det er som jeg fortsatt er i overgrepet. Likevel prøver jeg så godt jeg kan å gjøre det jeg skal på jobb. Noen ganger kan jeg klare å rive meg ut av situasjonen og tankene, men i dag sitter jeg fast i det. Jeg skulle så gjerne klare å rive meg løs! 0 Siter
Olav Femte Skrevet 18. mai 2012 Skrevet 18. mai 2012 Hmm... har spillt men ikke fått sånne symtomer.. 0 Siter
Gondor Skrevet 18. mai 2012 Skrevet 18. mai 2012 Jeg kan ingenting om overgrep, men jeg ble grepet av innlegget ditt. Jeg håper du finner en vei ut av marerittet ditt. God klem fra 0 Siter
Gjest trauma and recovery Skrevet 18. mai 2012 Skrevet 18. mai 2012 Jeg kan ingenting om overgrep, men jeg ble grepet av innlegget ditt. Jeg håper du finner en vei ut av marerittet ditt. God klem fra Takk :') I dag er det tøft. 0 Siter
Gjest Oksen Ferdinand Skrevet 19. mai 2012 Skrevet 19. mai 2012 Hmm... har spillt men ikke fått sånne symtomer.. (O5:Hva mener du med at du har spilt? Dette er snakk om overgrep mot en kvinne.Hva trodde du det var? TS:At man overlever og klarer å jobbe er jo helt fantastisk.Det virker som du trenger noe beroligende å sove på. Ønsker deg lykke til,men kontakt lege og få henvisning til terapaut.du trenger både å snakke ut,og få tømt deg for vonde tanker,og komme deg videre.Du trenger søvn for å være sterk nok til både å gå på jobb og å takle din PTS. Jeg har bare noe småtteri med skillsmisse,mobbing og sorg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.