Gå til innhold

Flashbacks fra helvete

Anbefalte innlegg

Gjest trauma and recovery
Skrevet

I går da jeg la meg, kom minnene kastet over meg igjen. De har holdt seg vekk lenge, men så overmannet de meg med full kraft igjen. Prøvde å sove, men det gikk ikke. Jeg prøvde å avlede med å lese eller høre på radio, men det var tilbake med full stryke da jeg la meg ned igjen for å prøve å sove videre. Jeg prøvde å drepe, torturere og pulverisre overgriperne i fantasien, men denne gangen ville de ikke gi tapt. De holdt meg fast, vred armen min bakover og var brutale. Til slutt var jeg så overtrøtt at jeg besvimte inn i søvnen. Har vage minner om at jeg klorte meg selv i underlivet(!) mens jeg kastet meg fram og tilbake i søvne. Hvorfor gjorde jeg det? Det skremmer meg, og jeg ville aldri finne på å gjøre noe sånt i våken tilstand!

Fortsatt sitter det i meg, og jeg har ikke klart å riste av meg følelsene. Det er som jeg fortsatt er i overgrepet. Likevel prøver jeg så godt jeg kan å gjøre det jeg skal på jobb. Noen ganger kan jeg klare å rive meg ut av situasjonen og tankene, men i dag sitter jeg fast i det. Jeg skulle så gjerne klare å rive meg løs!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm... har spillt men ikke fått sånne symtomer..

Skrevet

Jeg kan ingenting om overgrep, men jeg ble grepet av innlegget ditt.

Jeg håper du finner en vei ut av marerittet ditt.

God klem fra

Gjest trauma and recovery
Skrevet

Jeg kan ingenting om overgrep, men jeg ble grepet av innlegget ditt.

Jeg håper du finner en vei ut av marerittet ditt.

God klem fra

Takk :') I dag er det tøft.

Gjest Oksen Ferdinand
Skrevet

Hmm... har spillt men ikke fått sånne symtomer..

(O5:Hva mener du med at du har spilt? Dette er snakk om overgrep mot en kvinne.Hva trodde du det var?

TS:At man overlever og klarer å jobbe er jo helt fantastisk.Det virker som du trenger noe beroligende å sove på.

Ønsker deg lykke til,men kontakt lege og få henvisning til terapaut.du trenger både å snakke ut,og få tømt deg for vonde tanker,og komme deg videre.Du trenger søvn for å være sterk nok til både å gå på jobb og å takle din PTS.

Jeg har bare noe småtteri med skillsmisse,mobbing og sorg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...