Gå til innhold

17 mai fra 06.00 til 18.00

Anbefalte innlegg

Madelenemie
Skrevet

Hei!

Håper alle hadde en fin 17 mai.

Det hadde jeg, jeg liker mye ved det, bunader og spesielt liker jeg å synge Ja vi elsker, og Gud signe vårt dyre fedreland, da synger jeg høyt og lukker øynene og nesten rødmer av, ja jeg vet ikke hva, men de sangene kiler i magen, og jeg synger de høyt en gang pr år ca. Når jeg er ferdig har jeg lyst til å synge dem en gang til men det gjør man jo ikke.

Også er det søte små barn over alt, og barnetogene er jeg så glad for (jeg har jo ørepropper). Det dumme er bare at kl 17.00 var jeg hjemme fra byen og ca 18.00 eller 19.00 sovnet jeg av utmattelse i bunaden på sofaen. Så ekstremt sliten er jeg hvert eneste år-

Det er dumt med å ha sånne vansker.

Et glass vin og helt borte.

Ja håper alle koste seg i vertfall.

Jeg gjør det jeg selv om jeg ser så sliten ut at andre blir forundret på et tidspunkt.

Videoannonse
Annonse
Madelenemie
Skrevet

Jeg bikket over kl 16, so don't you worry!

Hei!

Takk :)

Hvorfor bikket du over?

Jeg bikket over av et glass vin tror jeg, men var jo veldig sliten da.

Gjest prust
Skrevet

Jeg blir også rørt over å synge de gamle gode sangene. I år sang jeg ikke Gud signe vårt dyre fedreland :-(

Jeg var også dødssliten. Stod opp 6.30, og da klokka var 20 sovnet manenn min i stolen (mens foreldrene mine var på besøk), og jeg holdt på å sovne, men klarte å holde meg så vidt til de gikk klokka ni. Da gikk mannen min og la seg, så la jeg hun minste, så hun mellomste, og så la jeg meg litt på sofaen til eldstemann kom hjem halv elleve. Vi to spiste kveldsmat sammen, og så la vi oss. Stuptrøtte hele gjengen!

Så at du sovnet i 18-19 tida er vel ikke så rart?

Madelenemie
Skrevet

Jeg blir også rørt over å synge de gamle gode sangene. I år sang jeg ikke Gud signe vårt dyre fedreland :-(

Jeg var også dødssliten. Stod opp 6.30, og da klokka var 20 sovnet manenn min i stolen (mens foreldrene mine var på besøk), og jeg holdt på å sovne, men klarte å holde meg så vidt til de gikk klokka ni. Da gikk mannen min og la seg, så la jeg hun minste, så hun mellomste, og så la jeg meg litt på sofaen til eldstemann kom hjem halv elleve. Vi to spiste kveldsmat sammen, og så la vi oss. Stuptrøtte hele gjengen!

Så at du sovnet i 18-19 tida er vel ikke så rart?

Hei!

Fint å høre:)

Bra du hadde en hyggelig 17 mai og så fint å lese at du liker Gud signe vårt dyre fedreland :)

Den er så flott den sangen, min favoritt, jeg er veldig glad i musikk, og å stå å synge i kirken og ved flaggheising 17 mai er så så flott. Jeg syns bare man burde forsikre seg om at alle har teksten foran seg for ikke alle synger og jeg tror det er fordi de har glemt teksten.

Skrevet

Jeg hadde også en fin 17.mai. Vi var hjemme kl. 17 og da sank vi bare sammen på sofaen, så du er ikke alene om å være sliten!

Her hvor vi bor, synges nasjonalsangen flere ganger i løpet av toget, så du får komme hit neste år ;-) Barna mine spiller i korpset og spilte Ja, vi elsker seks ganger (tre vers hver gang) i løpet av dagen, jeg sang med på tre av dem.

Madelenemie
Skrevet

Jeg hadde også en fin 17.mai. Vi var hjemme kl. 17 og da sank vi bare sammen på sofaen, så du er ikke alene om å være sliten!

Her hvor vi bor, synges nasjonalsangen flere ganger i løpet av toget, så du får komme hit neste år ;-) Barna mine spiller i korpset og spilte Ja, vi elsker seks ganger (tre vers hver gang) i løpet av dagen, jeg sang med på tre av dem.

Hei!

:) ja jeg får kanskje det :)

Fint å lese at du også blir sliten.

Bella Dotte
Skrevet

Hei!

Fint å høre:)

Bra du hadde en hyggelig 17 mai og så fint å lese at du liker Gud signe vårt dyre fedreland :)

Den er så flott den sangen, min favoritt, jeg er veldig glad i musikk, og å stå å synge i kirken og ved flaggheising 17 mai er så så flott. Jeg syns bare man burde forsikre seg om at alle har teksten foran seg for ikke alle synger og jeg tror det er fordi de har glemt teksten.

''Jeg syns bare man burde forsikre seg om at alle har teksten foran seg for ikke alle synger og jeg tror det er fordi de har glemt teksten.''

Ikke alle synger selv om de kan/har teksten heller, kan jeg forsikre deg. Ikke alle liker å synge (offentlig), de tror de har fæl stemme eller ikke treffer tonen osv. Eller motsatt; mange som ikke kan, synger likevel ;-) Hehehe, foreldrene mine var et bra eksempel på en slik absurd motsetning...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...