Gå til innhold

NHD: Røykeslutt

Anbefalte innlegg

Gjest maiapril
Skrevet

Hei! Har lest her at Wellbutrin kan hjelpe folk med å slutte å røyke. Spørsmålet er om du tror jeg kan gå på det når jeg i tillegg tar Cipralex og Lamictal? Må jeg bytte ut Cipralex med Wellbutrin, eller går det an å ta ulike AD samtidig?

Selvsagt kan jeg spørre fastlegen om det selv, men fint om du kunne gi et "forhåndssvar". Isåfall, tusen takk.

Videoannonse
Annonse
Gjest Psyk av alt
Skrevet

Jeg merket ikke at jeg ble mindre sugen på røyk av Wellbutrin, men stod bare på 150 mg, før jeg sluttet.

Men det som er rart er at jeg har fått mye mindre lyst på røyk etter at jeg har begynt med Lamictal.

Om det er en god bivirkning eller et resultat av at jeg er i mer stabil form og derfor ikke nervøst røyker så mye kan selvsagt diskuteres :-) Jeg står foreløpig på 200 mg.

Gjest maiapril
Skrevet

Jeg merket ikke at jeg ble mindre sugen på røyk av Wellbutrin, men stod bare på 150 mg, før jeg sluttet.

Men det som er rart er at jeg har fått mye mindre lyst på røyk etter at jeg har begynt med Lamictal.

Om det er en god bivirkning eller et resultat av at jeg er i mer stabil form og derfor ikke nervøst røyker så mye kan selvsagt diskuteres :-) Jeg står foreløpig på 200 mg.

Takk for svar! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...