Gå til innhold

Overmedisinert?

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Jeg lurer på om mitt problem her egentlig er at jeg er overmedisinert.

Jeg raller jo på om det samme hele tiden, i det evinnelige. Kommer aldri av gårde. Likevel har jeg ikke så mye symptomer.

Jeg sover i snitt 12 timer hver dag. Orker heller ikke mosjonere noe særlig. Alt er tungt, og jeg har ikke interesse for annet enn å slappe av,

som regel. Husstell og personlig hygiene forsømmes.

Skal ta opp dette med legen min, såklart, skal ikke trappe ned på egenhånd. Men går på endel medisiner, både AP og AD.

Tidligere har jeg autoseponert medisiner. Da har jeg de først måneder fått mye mer energi og tiltak. Jeg har dog blitt skremt av symptomene

som da har økt for meg etterhvert, og oppsøkt hjelp. De har gitt meg medisiner.

Men jeg tror jeg er overmedisinert.

Jeg var en helt annen person tidligere, og det kan jeg ikke få utrykt tydelig nok! Jeg er så lei av at folk ser på meg som lat og interesseløs.

For det er ikke den personen jeg er.

Jeg tror jeg vil klare meg med mindre medisiner, spesielt AD.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva står du på hvis jeg får spørre?

Jeg skjønner hva du mener når du skriver at mye virker tungt, og at du føler deg initiativløs og er redd for å bli oppfattet som lat.

Selv tror jeg at det er AP'n heller enn AD'n som gjør en sedat.

Ønsker deg forøvrig en god kveld.

Beste hilsner fra

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener når du skriver at mye virker tungt, og at du føler deg initiativløs og er redd for å bli oppfattet som lat.

Beste hilsner fra

Vil helst ikke legge ut hva jeg står på. :-O Vil ikke bli gjenkjent...

Men går på begge deler ja. Blir vel sedert av AP, og interesseløs og flat av AD...

Huff. Skal seponere straks jeg får sjansen.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Beste hilsner fra

Ha en god kveld ja. :-) Glemte det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...