Gå til innhold

Er jeg syk?

Anbefalte innlegg

Gjest Yvonne Flatner
Skrevet

Hei! Jeg har slitt med en kraftig hodepine en god stund nå og den har blitt værre med tiden men det går lang tid mellom hver gang den blir værre, jeg har prøvd og ta hodepinetabletter mot dette men det hjelper ingen ting. Jeg har også vært mye trøtt, sliten, kvalm og vært veldig svimmel når jeg reiser meg opp så må holde meg fast når jeg reiser meg så jeg ikke går i gulvet. Jeg spiser riktig og drikker mye hver dag da jeg er opptatt av og være i form og sunn, men nå de siste månedene har jeg ikke klart og trene på grunn av dette! Hva skyldes dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest germinate
Skrevet

Har du snakket med fastlegen din om dette? Jeg vil råde deg til det, for det er åpenbart at det er noe som ikke er som det skal være.

Jeg ønsker deg god bedring og at du tar deg en tur til legen og får det sjekket.

Skrevet

Uten tvil, ja du er syk. Slik du får råd om under her bør du rett avsted til din primærlege og be om en undersøkelse. Ikke drøy dette lenger.

Gjest Nils Håvard Dahl, lege
Skrevet

Ja, du er helt sikkert syk. Du har plagsomme symptomer, og du har klart nedsatt funksjon.

Jeg ønsker ikke å spekulere i hva dette kan være. Du må oppsøke fastlegen din for å bli undersøkt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...