Gjest Yvonne Flatner Skrevet 20. mai 2012 Skrevet 20. mai 2012 Hei! Jeg har slitt med en kraftig hodepine en god stund nå og den har blitt værre med tiden men det går lang tid mellom hver gang den blir værre, jeg har prøvd og ta hodepinetabletter mot dette men det hjelper ingen ting. Jeg har også vært mye trøtt, sliten, kvalm og vært veldig svimmel når jeg reiser meg opp så må holde meg fast når jeg reiser meg så jeg ikke går i gulvet. Jeg spiser riktig og drikker mye hver dag da jeg er opptatt av og være i form og sunn, men nå de siste månedene har jeg ikke klart og trene på grunn av dette! Hva skyldes dette? 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 20. mai 2012 Skrevet 20. mai 2012 Har du snakket med fastlegen din om dette? Jeg vil råde deg til det, for det er åpenbart at det er noe som ikke er som det skal være. Jeg ønsker deg god bedring og at du tar deg en tur til legen og får det sjekket. 0 Siter
XbellaX Skrevet 20. mai 2012 Skrevet 20. mai 2012 Uten tvil, ja du er syk. Slik du får råd om under her bør du rett avsted til din primærlege og be om en undersøkelse. Ikke drøy dette lenger. 0 Siter
Gjest Nils Håvard Dahl, lege Skrevet 21. mai 2012 Skrevet 21. mai 2012 Ja, du er helt sikkert syk. Du har plagsomme symptomer, og du har klart nedsatt funksjon. Jeg ønsker ikke å spekulere i hva dette kan være. Du må oppsøke fastlegen din for å bli undersøkt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.