Gjest Yvonne Flatner Skrevet 20. mai 2012 Skrevet 20. mai 2012 Jeg glemte også og si att det hender seg att jeg kan glemme ting til og med glemme viktige ting eller avtaler! 0 Siter
XbellaX Skrevet 20. mai 2012 Skrevet 20. mai 2012 Ta kontakt med din fastlege i morgen, du er syk og trenger en grundig undersøkelse. 0 Siter
Gjest Yvonne Flatner Skrevet 20. mai 2012 Skrevet 20. mai 2012 Ta kontakt med din fastlege i morgen, du er syk og trenger en grundig undersøkelse. Vil det si, er det fysisk eller psykisk og kan det være alvorlig og eventuelt hva kan det være? 0 Siter
XbellaX Skrevet 20. mai 2012 Skrevet 20. mai 2012 Vil det si, er det fysisk eller psykisk og kan det være alvorlig og eventuelt hva kan det være? Alt tyder på at det er fysisk. Hva konkret det er vil være vanskelig å svare på men langt enklere når din lege har fått sjekket blodtrykk og tatt prøver av deg. 0 Siter
Gjest Yvonne Flatner Skrevet 20. mai 2012 Skrevet 20. mai 2012 Alt tyder på at det er fysisk. Hva konkret det er vil være vanskelig å svare på men langt enklere når din lege har fått sjekket blodtrykk og tatt prøver av deg. Jeg går på vitamintilskudd og jærntabletter i råd fra legen min og sist jeg målte blodtrykket var det fint og det var etter dette oppstod! Er litt bekymret for hva det kan være og om det er alvorlig. 0 Siter
Bookworm Skrevet 21. mai 2012 Skrevet 21. mai 2012 Vil det si, er det fysisk eller psykisk og kan det være alvorlig og eventuelt hva kan det være? Det er det bare legen som kan finne ut av, det spiller liten rolle om vi skal sitte her å spekulere... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.