Gå til innhold

Tanker rundt medisiner

Anbefalte innlegg

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Best å si minst mulig om seg selv, folk elsker jo å prate om seg og sitt uansett :)

Ja, sant nok :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs.Q
Skrevet

Ja, sant nok :-)

Så snakker de om andre folk, hvem som er syk og hvem som er dø osv. Da detter jeg ut...

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Så snakker de om andre folk, hvem som er syk og hvem som er dø osv. Da detter jeg ut...

Ja, det gjør jeg og gitt. Det er egentlig helt utrolig hvor mye folk snakker om sykdom.

Jeg håper ikke jeg gjør det, får ut det meste her på dol.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Ja, det gjør jeg og gitt. Det er egentlig helt utrolig hvor mye folk snakker om sykdom.

Jeg håper ikke jeg gjør det, får ut det meste her på dol.

Har ikke innteresse for slikt jeg, men det har jo alle andre. De forteller inngående om sykdomsforløpet til folk, og hvor lang tid det gikk før den og den døde. Er mest negative ting som kommer frem, om andre folk. Det er jo sladder det. Men "mors beste barn" gjør det.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Har ikke innteresse for slikt jeg, men det har jo alle andre. De forteller inngående om sykdomsforløpet til folk, og hvor lang tid det gikk før den og den døde. Er mest negative ting som kommer frem, om andre folk. Det er jo sladder det. Men "mors beste barn" gjør det.

Ja, det er slik! Det er jo egentlig småmakabert. Det er slike samtaler man har med sine aller, aller nærmeste. Ikke som slarving på butikken. Det er nesten så en tenker på at det har med IQ å gjøre. Ihverfall dårlig oppdragelse.

Nøtteskall
Skrevet

Kan du ikke velge?

Har aldri vært tvangsmedisinert jeg. Da hadde jeg blitt sint. Men det har vel med å gjøre hvor syk man er.

Det har litt å gjøre med hvilken behandler man har også. Og hvilke tradisjoner det er på behandlingsstedet om man kommer på en paragraf eller ikke.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Det har litt å gjøre med hvilken behandler man har også. Og hvilke tradisjoner det er på behandlingsstedet om man kommer på en paragraf eller ikke.

Tror du har rett i det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...