Gå til innhold

psykose

Anbefalte innlegg

Nøtteskall
Skrevet

Lengter sånn etter psykosene mine nå. Hater denne tomheten jeg føler når jeg tar medisiner. Det er ingen ting inni hodet mitt. Jeg vil ha det morsomt å vær innlagt igjen. Har hørt på musikk som jeg hørte på da jeg var innlagt i hele dag og prøvd å høre stemmer, men hører bare noen ord. Det er fantasien min som svikter og jeg blir bare deprimert!!.

Dritt leger.

Videoannonse
Annonse
Gjest Psyk av alt
Skrevet

Du verden :-)

Kanskje du burde prøve å gjøre ting/aktiviteter, få deg en hobby som gir deg skikkelig adrenalinkikk?

Du vil da føle deg SVÆRT levende! Og på en måte som er frisk og uten de negative symptomene en psykose gir.

Forslag til hobbyer du kan begynne med: fallskjermhopping, rafting, strikkhopp, fjellklatring, gocart. Andre kan også kanskje komme med fler forslag.

Ta en tur på Tusenfryd en dag! Ta de turene som gir mest adrenalin. Og spør deg selv hva som er best etterpå. Dette eller psykose.

Nøtteskall
Skrevet

Du verden :-)

Kanskje du burde prøve å gjøre ting/aktiviteter, få deg en hobby som gir deg skikkelig adrenalinkikk?

Du vil da føle deg SVÆRT levende! Og på en måte som er frisk og uten de negative symptomene en psykose gir.

Forslag til hobbyer du kan begynne med: fallskjermhopping, rafting, strikkhopp, fjellklatring, gocart. Andre kan også kanskje komme med fler forslag.

Ta en tur på Tusenfryd en dag! Ta de turene som gir mest adrenalin. Og spør deg selv hva som er best etterpå. Dette eller psykose.

Tusenfryd er litt langt unna.

Hoppe i fallskjerm er ikke noe for meg fordi jeg kan få angstanfall. Er litt tryggere å få adrenalinkick innafor noen vegger ;-)

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Forstår at det er vanskelig å forholde seg til en verden/virkelighet du ikke er vant til. Det kan til og med være kjedelig, men psykose er vondt og ingen forstår.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Har hørt at folk kan oppleve psykoser som positive ja. :-) Selv om jeg ikke føler det samme... men... det er vel mest fornuftig på lang sikt med behandling... :-P

Nøtteskall
Skrevet

Forstår at det er vanskelig å forholde seg til en verden/virkelighet du ikke er vant til. Det kan til og med være kjedelig, men psykose er vondt og ingen forstår.

Er psykose vondt?

Jeg har aldri hatt det så morsomt som jeg hadde det sist. Jeg gikk å lo hele dagen av oppdiktede stemmer og personer som vanvittig mye gøyalt. Men å le er visst galt det også. Jeg har lyst til å le igjen sånn som sist. Her er det psykiaterne som "stjeler" mine tanker med sine medisiner. haha

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Er psykose vondt?

Jeg har aldri hatt det så morsomt som jeg hadde det sist. Jeg gikk å lo hele dagen av oppdiktede stemmer og personer som vanvittig mye gøyalt. Men å le er visst galt det også. Jeg har lyst til å le igjen sånn som sist. Her er det psykiaterne som "stjeler" mine tanker med sine medisiner. haha

Det er ikke bare vondt, det er skremmende og redselsfylt. Men det kan være moro og da, spørs vel hvilke "humør" stemmene og "det andre" er i....

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Tusenfryd er litt langt unna.

Hoppe i fallskjerm er ikke noe for meg fordi jeg kan få angstanfall. Er litt tryggere å få adrenalinkick innafor noen vegger ;-)

Ja, fallskjermhopping er jo litt på kanten kanskje :-)

Men f.eks. rafting eller klatring, innendørs, kunne vært noe ved du!

Gocart også!

Skrevet

Høres ut som om det skjer for lite i livet ditt for tiden. Hva driver du med på dagtid?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...