Gjest STFSSR Skrevet 21. mai 2012 Skrevet 21. mai 2012 Hei jeg er en jente på 18år og jeg lurer på om det er noe galt med kroppen min siden jeg har følt meg kvalm og veldig svimmel i ca 2 uker. har sjekka om jeg var gravid men det var jeg ikke. å nå har jeg fått feber, og svimmelheten forsvinner ikke. jeg føler at jeg skal falle ned på bakken, men etter 5 sekund er det borte .. og sånn går det vær dag! Nå kjennes det ut som en influensa jeg har fått. Har vondt i halsen og kroppen pluss jeg har feber! 0 Siter
EnolaGay Skrevet 21. mai 2012 Skrevet 21. mai 2012 http://nhi.no/foreldre-og-barn/barn/sykdommer/kyssesyke-mononukleose-1751.html Gå til lege. 0 Siter
Angustia Skrevet 21. mai 2012 Skrevet 21. mai 2012 Du bør bestille en time hos (fast)legen siden det har vart såpass lenge. Forklar symptomene og varigheten når du kontakter kontoret slik at du får time kjapt. God bedring! 0 Siter
Gjest STFSSR Skrevet 21. mai 2012 Skrevet 21. mai 2012 Du bør bestille en time hos (fast)legen siden det har vart såpass lenge. Forklar symptomene og varigheten når du kontakter kontoret slik at du får time kjapt. God bedring! Tusen takk Angustia 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.