Gjest SMIRnøff Skrevet 22. mai 2012 Skrevet 22. mai 2012 Det blir verre, tenk når jeg blir gammel og rørete i tillegg... 0 Siter
Gjest svarttrost Skrevet 22. mai 2012 Skrevet 22. mai 2012 Jeg er også ensom akkurat nå. Jeg er glad jeg har spiseforstyrrelsen min. Uten den hadde situasjonen min vært enda mer tragisk. Da kan jeg stå på vekta hele dagen og få tida til å gå. Det er magisk. Et tall kan få meg i bedre humør faktisk. så enkel hjerne har jeg begynt å få. Du kan sikkert få en enklere hjerne du også bare du blir vant med situasjonen. Men det er jo egentlig tragisk da. Men det er det ikke noe vits å innrømme. Dette var kanskje ikke det svaret du ønsket akkurat nå. Men drit i det . 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 22. mai 2012 Skrevet 22. mai 2012 Jeg er også ensom akkurat nå. Jeg er glad jeg har spiseforstyrrelsen min. Uten den hadde situasjonen min vært enda mer tragisk. Da kan jeg stå på vekta hele dagen og få tida til å gå. Det er magisk. Et tall kan få meg i bedre humør faktisk. så enkel hjerne har jeg begynt å få. Du kan sikkert få en enklere hjerne du også bare du blir vant med situasjonen. Men det er jo egentlig tragisk da. Men det er det ikke noe vits å innrømme. Dette var kanskje ikke det svaret du ønsket akkurat nå. Men drit i det . Jo, det er vel noe slikt som må til, kanskje... ikke akkurat spiseforstyrrelser, men det med å senke krav og forventninger... kanskje! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.