Gå til innhold

3 gode dager,hvor lenge holder det?

Anbefalte innlegg

Gjest Oksen Ferdinand
Skrevet

Har hatt noen gode dager nå soom enten kan skyldes sommervermen med mye sol,eller at zoloften endelig har begynt å virke.Virkestoffet heter Sertralin og jeg tar 50 mg morgen og 50 mg om kvelden.

Legen skrev 100 mg hverkveld,men jeg merket at jeg om ettermiddagen ofte kunne være deppa eltter kl 18 og nesten suicudal kl 21-24.Gikk derfor over til 50 mg kveld og 50 mg morgen.Man trenger ingen medisiner når man sover.En annen ting er at jeg blir søvning av de,eller at jeg våkner frisk og rask kl 6-8 etter bare 4-6 timers søvn.Blir trøtt av 50 mg og frokost.Så da sover jeg fra kl 11-12 eller 12-13.Etter at jeg har spist mat i 16 tida blir jeg også trøtt og sover fra 17-18.Til sammen 8 timer som er nok for meg.Med Cipramil sov jeg 8-12 timer,noe som gjorde meg meget sløv og følte at jeg hadde "bomull i hodet".

Alt går så meget bedre nå

Regner med at etter gressklippen i dag blir jeg så svett at dusjen bare blir en deilig avkjøling.Siden jeg jo alikevel dusjer blir det sikkert noe vasking også.Med vasket kropp og klær,ken det hende at flere smiler,når de ikke ser at jeg er møkkete og stinker.Skal også ta sjegget i dag og klippe det lange grå håret.

God Sommer.

PS.Skal påkoste meg 2 liter tress i dag og lage masse isbiter! Ved neste lønning skal jeg kjøpe en Parasoll.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

''Alt går så meget bedre nå Regner med at etter gressklippen i dag blir jeg så svett at dusjen bare blir en deilig avkjøling.Siden jeg jo alikevel dusjer blir det sikkert noe vasking også.Med vasket kropp og klær,ken det hende at flere smiler,når de ikke ser at jeg er møkkete og stinker.Skal også ta sjegget i dag og klippe det lange grå håret.''

Supert! :-) Intet er som en ren og velstelt mann ;-)

Gjest bølger
Skrevet

Bare nyt disse gode dagene mens du har de. Ingen av oss vet hvor lenge de varer.

Gjest Oksen Ferdinand
Skrevet

Bare nyt disse gode dagene mens du har de. Ingen av oss vet hvor lenge de varer.

Skulle ha klippet gresset kl 19.30,men skal også ha middag og se på tv,så jeg står opp kl 6.00 og klipper i 2 timer.Er det like varmt i morgen kan jeg jo ta en siesta.

Gjest bølger
Skrevet

Skulle ha klippet gresset kl 19.30,men skal også ha middag og se på tv,så jeg står opp kl 6.00 og klipper i 2 timer.Er det like varmt i morgen kan jeg jo ta en siesta.

Trenger en siesta i denne varmen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...