Madelenemie Skrevet 23. mai 2012 Skrevet 23. mai 2012 Hei! Jeg er nå glad, mest for å bli tatt slik på alvor med mine vansker, fordi jeg får starte med oksytocin i en pilotstudie. Jeg vet ikke om jeg har så stort håp (siden skuffelsen med dietten ble så stor), men jeg gleder meg likevel til å begynne. Bare en liten bedring i mine kontaktevner vil jeg være glad for. Jeg er takknemlig for alt disse psykiaterne gjør for å hjelpe meg, finne løsninger, hjelpe meg frem,. det er meget snilt, men jeg får jo ikke takket dem ordentlig syns jeg. Det er ganske imponerende all denne hjelpen og nå når jeg trodde min psykiater hadde glemt saken så hadde hun hele tiden husket på det og vært i kontakt med en ekspert/professor i medisin (husker ikke felt) om dette. Tenkt om jeg blir rene diplomaten nå Bivirkningene tror jeg ikke jeg får da jeg aldri tror jeg har fått bivirkninger av medisiner, jeg er vel det man kaller en hardhaus (tror det er noe som heter det?) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.