Nøtteskall Skrevet 23. mai 2012 Skrevet 23. mai 2012 Jeg tenker da bare med sine egne tanker og kanskje litt for mye kaffe. (tenker ikke på rus her). ? Jeg framkalte ord i går og fikk stemmer i hodet i dag ved å lytte lenge.. Men jeg stoppet meg selv (i tide?) og fikk fokuset over på noe annet. Fordi jeg vil vel egentlig ikke en ny runde med dette her. Noen som har opplevd dette? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 23. mai 2012 Skrevet 23. mai 2012 Nei, det kan man ikke uten å innta rusmidler. 0 Siter
Nøtteskall Skrevet 23. mai 2012 Forfatter Skrevet 23. mai 2012 Nei, det kan man ikke uten å innta rusmidler. Men jeg hørte jo stemmer med lange setninger her. Og jeg har som sagt drukket en masse kaffe. Men jeg greier å ta meg sammen da. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 23. mai 2012 Skrevet 23. mai 2012 Men jeg hørte jo stemmer med lange setninger her. Og jeg har som sagt drukket en masse kaffe. Men jeg greier å ta meg sammen da. Stemmehøring alene er ikke psykose. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.