Gå til innhold

Vondt i høyre side av magen og brystsmerte

Anbefalte innlegg

Gjest Monotasa
Skrevet

Hei. Jeg har vondt i høyre side av magen. Nesten nærme underlivet. Det gjør veldig vondt. Jeg er kvalm, har halsbrann, usedvanlig vannlating, har hatt feber og føler meg veldig dårlig. Jeg klarer så vidt å gå ordentlig, uten at jeg må henge meg fast i noe. Brystsmerter plager meg veldig. Det er på venstre side. Har de samme symptomene, hvor jeg har vondt i høyre side av magen. Kvalme, feber, svimmel, lite matlyst, tung pust, vondt i armen. Jeg har også ryggsmerte, også kan jeg føle at det er øm på den ene halvdelen av hodet og andre halvdelen er helt vanlig. Det gjør innmari vondt i nakken også. Jeg har også laktoseintoleranse, men jeg vet at det ikke er det etter at jeg har spist mat som inneholder det. Smertene på høyre side av magen er annerledes. Jeg har fått høre av legen at jeg er frisk, og at jeg burde ta paracet og alt vil gå bra. Men jeg ble verre av å ta paracet. Nå har jeg ikke lyst til å dra til legen lenger fordi det eneste jeg får høre er at jeg er frisk, men undersøker meg dårlig! Jeg er ellers i god form og er en ung jente på 19 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis fastlegen din ikke tar dette på alvor så bytt fastlege umiddelbart om du har anledning til det. Be om utredning på et sykehus kanskje?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...