Gå til innhold

Rivotril er jeg avhengig?

Anbefalte innlegg

serenity777
Skrevet

Jeg har de siste 3 år brukt rivotril etter en fast rutine, jeg tar hver 3dje dag 1- 1,5 milligram, noen ganger hver annen dag(dersom jeg har planlagt bilkjøring på 3dje dag, for å unngå å kjøre med piller innabords). Dersom jeg ikke gjør dette føler jeg angst, jeg vet ikke om det er ekte angst eller avhengighet. Hvordan skal jeg trappe ned, og er det angst eller avhengighet?

Takk for evnt svar

Videoannonse
Annonse
Gjest Psyk av alt
Skrevet

Jeg skjønte ikke helt av innlegget om når du får angst. Når du kjører bil? Eller når du lar vær å ta rivotril på 3 dager? Du skriver jo at du bruker det hver tredje dag, noen ganger annenhver. Så mener du at du får angst av bilkjøring?

serenity777
Skrevet

Jeg skjønte ikke helt av innlegget om når du får angst. Når du kjører bil? Eller når du lar vær å ta rivotril på 3 dager? Du skriver jo at du bruker det hver tredje dag, noen ganger annenhver. Så mener du at du får angst av bilkjøring?

Jeg får angst hvis jeg ikke tar rivotril med 2 eller 3 dagers mellomrom. Jeg klarer meg fint uten i 3 dager, men skal jeg kjøre så tar jeg selvfølgelig IKKE medisin, da tar jeg det heller dagen før, slik att jeg ikke kjører i medisinert tilstand. :)

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Jeg får angst hvis jeg ikke tar rivotril med 2 eller 3 dagers mellomrom. Jeg klarer meg fint uten i 3 dager, men skal jeg kjøre så tar jeg selvfølgelig IKKE medisin, da tar jeg det heller dagen før, slik att jeg ikke kjører i medisinert tilstand. :)

Det er vanskelig å si om du har ekte angst eller om det er angst som du får fordi du ikke har tatt rivotril.

Men sjansen for at du er avhengig er stor, siden du har brukt det så lenge.

Skrevet

Hville heller kalle det psykisk avhengighet jeg...

Skrevet

Hville heller kalle det psykisk avhengighet jeg...

Physkisk avhengig - du må ha det - ikke sant ?

Skrevet

Husk at nå har Polititiet rus - måler i tellegg til promille test.

Ikke lurt å kjøre bil.

Får samme straffe som promille....

Skrevet

Det er vanskelig å si om du har ekte angst eller om det er angst som du får fordi du ikke har tatt rivotril.

Men sjansen for at du er avhengig er stor, siden du har brukt det så lenge.

Enig.

Skrevet

Enig.

Kjører ikke bil pga. mine medisiner som ikke er forenlig med bilkjøring. Går...

Pass på serenity777....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...