Gå til innhold

Er det mitt eller hans problem?

Anbefalte innlegg

Gjest Lurer litt på dette.
Skrevet

Jeg jobber i et politisk miljø. Jeg har bare vært i denne jobben i to måneder og trives godt.

I går kveld pratet en av sjefene til meg (i fylla). Det er av barn og fulle folk man får høre sannheten sies det og nå fikk jeg høre at han oppfattet meg som en knyttet person før han har forandret det til kontrolert. Jeg er altså kontrolert/knyttet. Jeg måtte prøve og være meg selv.

Jeg trodde jeg var meg selv. Jeg er selvsagt litt preget av å være ny i jobben. Hvordan kan jeg forandre meg når han ikke ville si hva som var problemet? Det var min oppgave og finne ut av det, sa han. Jeg har aldri hørt dette i gamlejobben.

Ellers elsket han meg og det var liksom ikke måte på hvor glad han var i meg og hvor mye han elsket meg. Det siste var nok ment som en trøst etter at han sa det andre.

Hva kan jeg gjøre med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen blir nostalgiskiske når de er påvirka...mitt tips.

Gjest Hulderen
Skrevet

Du må ta en samtale med ham når han er edru. Fortell hva han sa og be om en forklaring. Forlang å få vite hva som var fyllerør og hva som var reelt.

Ta en prat med en av de andre sjefene også.

Det er ikke utenkelig at dette bare var et elendig sjekketriks. At han ville ha deg til å "tø opp" i senga hans.

Gjest lifeis
Skrevet

Jeg synes fulle folk bare surrer og rører :)

Gjest Lurer litt dette
Skrevet

Du må ta en samtale med ham når han er edru. Fortell hva han sa og be om en forklaring. Forlang å få vite hva som var fyllerør og hva som var reelt.

Det er ikke utenkelig at dette bare var et elendig sjekketriks. At han ville ha deg til å "tø opp" i senga hans.

''Det er ikke utenkelig at dette bare var et elendig sjekketriks. At han ville ha deg til å "tø opp" i senga hans''

LOL. nei det er tvilsomt. Han nærmer seg pensjonsalder og er så stor at han ikke ville greid å bevege seg i senga ;-) Han kan nesten ikke gå.

Gjest Lurer litt på dette
Skrevet

Fyllevrøvl. :-)

Ja, men han hadde ikke sagt det hvis ikke han menste det var noe sannhet i det. Jeg skal jobbe tett med denne mannen, så jeg synes ikke det var noe hyggelig.

Skrevet

''Du må ta en samtale med ham når han er edru. Fortell hva han sa og be om en forklaring. Forlang å få vite hva som var fyllerør og hva som var reelt''

Han lot som ingenting i dag og jeg er usikker på hvor mye han husker. Han overhørte at han sa til en annen at han husker at han satt ute og grillet i det fine været og mer husker han ikke av kvelden.

Gjest Muuve ånn
Skrevet

Ja, men han hadde ikke sagt det hvis ikke han menste det var noe sannhet i det. Jeg skal jobbe tett med denne mannen, så jeg synes ikke det var noe hyggelig.

Folk sier da masse ræl i fylla. Ikke lag problemer ut av dette, fylleprat er fylleprat.

Skrevet

Folk sier da masse ræl i fylla. Ikke lag problemer ut av dette, fylleprat er fylleprat.

Ok, jeg har ikke tenkt å ta det opp med han. Jeg synes det er ganske uproft å ta opp slike ting i fylla. Jeg sa til han i går han fikk ta opp dette når han var edru, men jeg ikke tenkt å gjøre det.

Gjest Hulderen
Skrevet

''Du må ta en samtale med ham når han er edru. Fortell hva han sa og be om en forklaring. Forlang å få vite hva som var fyllerør og hva som var reelt''

Han lot som ingenting i dag og jeg er usikker på hvor mye han husker. Han overhørte at han sa til en annen at han husker at han satt ute og grillet i det fine været og mer husker han ikke av kvelden.

Hvis han var så full at han ikke husker noe, så bare glem hele greia. Da trenger du ikke bry deg om det.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er utelukkende hans problem.

Skrevet

Høres ut som en idiotisk fyr som prøver å gjøre seg interessant. Du får heller tenke på det enn at du er en "knyttet person".

Gjest togli
Skrevet

Tipper han ønska å sjekke deg opp og syntes du var vanskelig å "få tak på"..... Det var iallefall min første innskytelse ;)

Ikke tenke mer på dette.... han var full og folk sier mye rart i fylla..

Gjest Tante Rødgrønn
Skrevet

''Det er ikke utenkelig at dette bare var et elendig sjekketriks. At han ville ha deg til å "tø opp" i senga hans''

LOL. nei det er tvilsomt. Han nærmer seg pensjonsalder og er så stor at han ikke ville greid å bevege seg i senga ;-) Han kan nesten ikke gå.

''LOL. nei det er tvilsomt. Han nærmer seg pensjonsalder og er så stor at han ikke ville greid å bevege seg i senga ;-) Han kan nesten ikke gå.''

Da har han i hvert fall problemer. Jeg ville ikke tenkt på et eneste ord av det som han sa. En godt voksen mann som vrøvler slik i fylla med en ansatt har problemer i sin stilling.

Glem hele greia og fortsett å være den du er.

Skrevet

Tipper han ønska å sjekke deg opp og syntes du var vanskelig å "få tak på"..... Det var iallefall min første innskytelse ;)

Ikke tenke mer på dette.... han var full og folk sier mye rart i fylla..

Min første tanke og! :0P Han prøver å komme i buksene hennes og får det ikke til. Dermed er det henne det er noe galt med! hehehe

Gjest togli
Skrevet

Min første tanke og! :0P Han prøver å komme i buksene hennes og får det ikke til. Dermed er det henne det er noe galt med! hehehe

Ser det hele for meg.... Den kåte sjefen som ikke helt greier å ta kontrollen over sin utkårede av de ansatte, og som desperat prøver å si at hun må slappe mer av for deretter å miste alt gangsyn og ramle viljeløst inn i hans armer ;)

Skrevet

Jeg tenker at det kan være en god ting å være villig til å gå litt i seg selv, ta seg selv litt opp til vurdering, hvis man får høre av andre at man er slik eller sånn. Heller det, enn å gå til angrep på den andre og mene bare dumme ting om den som sier noe om en.

Hvis du fortsatt lurer på om dette er ditt eller hans problem, ville jeg snakket med ham når han ble edru og spurt ham konkret hva han mente, hvis du er interessert i det da.

Hvis du uansett mener at han ikke har det minste rett i det han sa, så legger du bare det hele bort og ikke tenker noe mer på det.

Skrevet

Ok, jeg har ikke tenkt å ta det opp med han. Jeg synes det er ganske uproft å ta opp slike ting i fylla. Jeg sa til han i går han fikk ta opp dette når han var edru, men jeg ikke tenkt å gjøre det.

Det tror jeg du gjør klokt i. Ikke sikkert han husker noe av dette han, vet du.

Sett det på kontoen for 'gjemt & glemt*. :-)

Skrevet

Slikt kan man trygt avskriver det som fyllerør.

Ofte ikke ende og grenser for hvor sterke følelser folk kan få for deg med tilstrekkelig mange uviselige innabords. En del menn ser ut til å elske alle damer som holder ut å høre på rølpet i mer enn 7 minutt og 38 sekund.

Andre får derimot sterk trang til å drive personlighetsforbedring av omgivelsene.

Med andre ord; Han dreit seg ut. Pinlig for ham når han blir edru.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...