Gå til innhold

Er det mitt eller hans problem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, men han hadde ikke sagt det hvis ikke han menste det var noe sannhet i det. Jeg skal jobbe tett med denne mannen, så jeg synes ikke det var noe hyggelig.

Folk både sier og mener mye rart i fylla som har liten og ingen forankring i virkeligheten.

Synes det er lite gjennomtenkt å drikke seg så gnomete tåpelig i en jobbsammenheng. Man skal, som du sier, jobbe sammen etter at tømmermennene har reist.

Rist det av deg. Syns litt synd på ham fordi han dummet seg så ut, om det hjelper deg.

mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

''Du må ta en samtale med ham når han er edru. Fortell hva han sa og be om en forklaring. Forlang å få vite hva som var fyllerør og hva som var reelt''

Han lot som ingenting i dag og jeg er usikker på hvor mye han husker. Han overhørte at han sa til en annen at han husker at han satt ute og grillet i det fine været og mer husker han ikke av kvelden.

Når han påstår han ikke husker noe er det enten fordi han ikke husker noe. Eller fordi han vil slippe å ta ansvar for hvilken idiot han var.

mvh

Skrevet

''Det er ikke utenkelig at dette bare var et elendig sjekketriks. At han ville ha deg til å "tø opp" i senga hans''

LOL. nei det er tvilsomt. Han nærmer seg pensjonsalder og er så stor at han ikke ville greid å bevege seg i senga ;-) Han kan nesten ikke gå.

Et politisk miljø. Og toppene går etter de unge og vakre som de har litt makt over...

Ikke alle som har lært av siste måneders nyhetsoppslag.

mvh

Gjest Lurer litt på dette
Skrevet

Folk både sier og mener mye rart i fylla som har liten og ingen forankring i virkeligheten.

Synes det er lite gjennomtenkt å drikke seg så gnomete tåpelig i en jobbsammenheng. Man skal, som du sier, jobbe sammen etter at tømmermennene har reist.

Rist det av deg. Syns litt synd på ham fordi han dummet seg så ut, om det hjelper deg.

mvh

''Man skal, som du sier, jobbe sammen etter at tømmermennene har reist''

Apropo tømmermenn. Det fikk meg til å tenke på noe han sa dagen etter da han sto på talerstolen og skulle prate til en stor forsamling. - Jeg skal hilse fra 10.000 tømmermenn her oppe ;-)

Jeg tenker ikke mer på det :-) Jeg liker han som edru.

Gjest togli
Skrevet

''Det er ikke utenkelig at dette bare var et elendig sjekketriks. At han ville ha deg til å "tø opp" i senga hans''

LOL. nei det er tvilsomt. Han nærmer seg pensjonsalder og er så stor at han ikke ville greid å bevege seg i senga ;-) Han kan nesten ikke gå.

Det går an å ligge på rygg i senga og ta imot også...sikkert en slik manns store drøm ;) Sorry...kunne ikke dy meg ;)

Gjest Lurer litt på dette
Skrevet

Det går an å ligge på rygg i senga og ta imot også...sikkert en slik manns store drøm ;) Sorry...kunne ikke dy meg ;)

Jeg ser dere har god fantasi ;-) Selv er jeg helt sikker på at det ikke er slik det henger sammen. Han er ikke typen, rett og slett :-)

Gjest togli
Skrevet

Jeg ser dere har god fantasi ;-) Selv er jeg helt sikker på at det ikke er slik det henger sammen. Han er ikke typen, rett og slett :-)

Nå må ikke du komme her og ødelegge stemningen og spenningen for oss her altså!!!! :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...