Gå til innhold

Er veggen nær?

Anbefalte innlegg

Gjest germinate
Skrevet

Jeg har vært sliten en stund, det har gradvis blitt verre over tid.

Jeg har smerter om natten i begge armer (senebetennelse, men som jeg bruker Brexidol for, og det hjelper). Jeg har smerter i nakke og skuldre, og i skulderblader.

Jeg har vært (og er) svært glemsk, beskjeder osv har gått inn det ene øret og like fort ut det andre, jeg hører folk snakker til meg men får ikke med meg hva.

Jeg har et stort søvnbehov - det er ikke uvanlig for meg å sove 16 timer. Til tross for lite eller mye jeg sover er jeg svært sjelden uthvilt.

Smertene bidrar til tretthet.

Fikk i ettermiddag sms fra min nestleder, som jeg ikke taklet så bra, jeg ble lei meg og nå gruer jeg meg til å møte henne.

Jeg har klart å glede meg over jobben, til tross for enkelte konflikter og krav jeg har hatt problemer med å innfri. Men i det siste har jeg hatt negative tanker om den, og jeg synes den har begynt å bli slitsom.

Jeg har ikke hatt det bra, og den siste uken har jeg hatt det svært vondt.

I går og idag toppet det seg for meg. Jeg har hatt skikkelig angst som slo meg ut. Jeg har gledet meg til denne arbeidshelgen, fordi jeg skulle jobbe sammen med sønnen min. Men jeg makter ikke tanken på å være der, eller i hele tatt være sammen med andre mennesker. Jeg vil bare sove.

Mens jeg satt og passet på min mor i går, i tre timer, strevde jeg med å holde gråten tilbake. Jeg kjempet og kjempet.

Jeg kunne skrevet mye mer, men jeg tør ikke.

Jeg er bare veldig veldig sliten :-( Jeg kjenner signalene, og jeg har forsøkt å ta de på alvor. Da jeg møtte veggen forrige gang, kjente jeg ikke til noen signaler. Nå er jeg så obs på dem. Men jeg føler jeg ikke blir tatt alvorlig, trodd på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg misforsto. Vil du det skrive det du hadde på hjerte en gang til ?

Skrevet

Jeg misforsto. Vil du det skrive det du hadde på hjerte en gang til ?

Beklager...

Gjest germinate
Skrevet

Får legge til at familien min reagerer på at jeg har endret adferd den siste uken, at jeg ser så trist og fjern ut, og at jeg overspiser. hvis det er opplysninger som kan hjelpe et evt svar fra noen med peiling..

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Har svart deg i tråden over, men lurer på om du har en behandler (regner med det siden du bruker disse medisinene) og om du har snakket med denne om problemene du opplever nå?Er det mulig å få en akuttime?

Hvorfor føler du at du ikke blir hørt?

Og hvorfor har du trappet ned på efexor? Har du trappet ned på de andre medisinene også?

Du bør jo øke dosen med efexor igjen! (i samråd med lege,eller kanskje NHD kan hjelpe deg)

Gjest germinate
Skrevet

Har svart deg i tråden over, men lurer på om du har en behandler (regner med det siden du bruker disse medisinene) og om du har snakket med denne om problemene du opplever nå?Er det mulig å få en akuttime?

Hvorfor føler du at du ikke blir hørt?

Og hvorfor har du trappet ned på efexor? Har du trappet ned på de andre medisinene også?

Du bør jo øke dosen med efexor igjen! (i samråd med lege,eller kanskje NHD kan hjelpe deg)

Har ffunnet en løsning. Tusen takk for at du prøvde å hjelpe meg.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Har ffunnet en løsning. Tusen takk for at du prøvde å hjelpe meg.

Det er bra at du har funnet en løsning. Håper den er konstruktiv.

Hvis disse plagene har kommet etter medisin nedtrapping bør du trappe opp igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...