Gå til innhold

Orker ikke mer :-(

Anbefalte innlegg

Gjest germinate
Skrevet

Tårene kommer ved den minste ting :-( Jeg makter det ikke mer.. og jeg har ingen å støtte meg på eller noe.

Videoannonse
Annonse
Gjest Psyk av alt
Skrevet

Dette må du klare! Og det gjør du. Venter på svar fra deg. Jeg har svart deg i de andre trådene.

Skrevet

Dette må du klare! Og det gjør du. Venter på svar fra deg. Jeg har svart deg i de andre trådene.

Har du noen nærmeste ?

Gjest vet ikke mer
Skrevet

Jai tror ikke det nytter å pøse på med nye innlegg og tråder på net. Andre som blir syke bruker å gå til legevakt.

Skrevet

Gå og legg deg, kom deg opp i morgen og gå deg en tur, snakk med de andre i familien din og bruk dagen til å gjøre praktiske ting hjemme.

Ikke gi deg hen til selvmedlidenheten. Dersom du synes alt er like vanskelig neste uke, så bestiller du en time hos fastlegen din og snakker om det.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Har du noen nærmeste ?

Jeg har det, men jeg regner med at du mener trådstarter ;-)

Gjest germinate
Skrevet

Gå og legg deg, kom deg opp i morgen og gå deg en tur, snakk med de andre i familien din og bruk dagen til å gjøre praktiske ting hjemme.

Ikke gi deg hen til selvmedlidenheten. Dersom du synes alt er like vanskelig neste uke, så bestiller du en time hos fastlegen din og snakker om det.

Skal ikke plage deg mer.

Skrevet

Skal ikke plage deg mer.

''Skal ikke plage deg mer.''

?

Jeg har forsøkt flere ganger i kveld å svare deg ordentlig. Mulig du ikke liker svarene mine, men det gjør det vel ikke rimelig å svare på en slik måte?

Kan du forklare hva slags svar det er du vil ha?

Gjest germinate
Skrevet

?

Jeg har forsøkt flere ganger i kveld å svare deg ordentlig. Mulig du ikke liker svarene mine, men det gjør det vel ikke rimelig å svare på en slik måte?

Unnskyld, det var ikke meningen å være urimelig.

Gjest germinate
Skrevet

?

Jeg har satt stor pris på svarene dine, så svaret mitt kom feil ut. God natt :-)

Gjest togli
Skrevet

Har du familie å støtte deg på? Eller venner? Synes du skulle ringe og be om legetime - og ikke legg fingrene imellom...si at du trenger hjelp NÅ!

*klem*

Gjest germinate
Skrevet

?

Jeg gikk meg faktisk en tur ut. Dro også på jobb i går. Det gjorde meg veldig godt (selv om det var hardt, for det var så mye jeg måtte ta igjen). Om det var så smart vet jeg ikke. Skal snart i vei nå også. Jeg fikser ikke tanken på å være hjemme, det drar meg ned for da kommer tankene.

Jeg fikser ikke tanken på å skulle bli sykemeldt heller.

Skrevet

Jeg gikk meg faktisk en tur ut. Dro også på jobb i går. Det gjorde meg veldig godt (selv om det var hardt, for det var så mye jeg måtte ta igjen). Om det var så smart vet jeg ikke. Skal snart i vei nå også. Jeg fikser ikke tanken på å være hjemme, det drar meg ned for da kommer tankene.

Jeg fikser ikke tanken på å skulle bli sykemeldt heller.

Jeg tror det er bra at du går på jobb - enten 100 % eller evt. noe redusert. Jeg tror ikke det er bra om du tar ekstravakter i denne perioden; det er mye viktigere at du forsøker å få gjort en del andre ting som kan bidra til at du føler deg mindre sliten.

I tillegg til å gå turer (kanskje du kan få med mannen din på det), så synes jeg du skal snakke med mann og barn om arbeidsfordeling hjemme. De andre bør f.eks. kunne lage middag, alle er jo i stand til det.

Også synes jeg du skal bruke litt tid sammen med en venninne.

Gjest germinate
Skrevet

Jeg tror det er bra at du går på jobb - enten 100 % eller evt. noe redusert. Jeg tror ikke det er bra om du tar ekstravakter i denne perioden; det er mye viktigere at du forsøker å få gjort en del andre ting som kan bidra til at du føler deg mindre sliten.

I tillegg til å gå turer (kanskje du kan få med mannen din på det), så synes jeg du skal snakke med mann og barn om arbeidsfordeling hjemme. De andre bør f.eks. kunne lage middag, alle er jo i stand til det.

Også synes jeg du skal bruke litt tid sammen med en venninne.

Takk for råd.

Ps. du har mail :-)

Gjest sangsol
Skrevet

Gå en lang tur ute, og forsøk SE omgivelsene. Beskriv dem i ditt sinn. Kjenn etter hvordan musklene dine arbeider mens du går, og forsøk å nyte det.

Så drar du hjem, tar deg en kopp varm drikke (uten koffein) og noe lett å spise. Fokuser på positive tanker (dukker negative opp, så velg likevel å tenke de positive tankene).

så legger du deg.

I morgen står du opp, bretter opp armene og er klar til ny dag. Du fortjener å ha det bra. Beste selvhjelp er å forsøke fokusere positivt. Ta kontakt med lege tirsdag om du trenger profesjonell hjelp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...