Gå til innhold

Smerter

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Ja, tror ikke du skal poppe mer piller i dag :-)

Ja, tenk hvilken fremgang det er å vite at det ikke er noe "rart" som skjer i kroppen din, som du sier, energier.

Ja, er klarere i hodet nå. Tror det var verre når jeg slet psykisk i tilegg, onde krefter liksom. Men så har det en naturlig forklaring.

Videoannonse
Annonse
Gjest Psyk av alt
Skrevet

Ja, er klarere i hodet nå. Tror det var verre når jeg slet psykisk i tilegg, onde krefter liksom. Men så har det en naturlig forklaring.

Veldig bra at du ser at dette ikke er onde krefter. Det må jo føles som en utrolig lettelse.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Veldig bra at du ser at dette ikke er onde krefter. Det må jo føles som en utrolig lettelse.

Ja :-)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Trigeminusneuralgi kan gi enorme smerter. Derfor må du lage et komplett opplegg sammen med legen din. På den ene side er det svære smerter, på den annen side flytter du en grense når du begynner med medisiner som Tramadol. Særlig fordi dette er en lidelse du må forvente å ha lenge.

Dette er ikke en sak verken for meg eller brukerne på DOL. Her må din faste lege inn.

Frem til neste hverdag kan du sikkert ta noen Tramadol. De videre oplegg tar du med legen din.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Trigeminusneuralgi kan gi enorme smerter. Derfor må du lage et komplett opplegg sammen med legen din. På den ene side er det svære smerter, på den annen side flytter du en grense når du begynner med medisiner som Tramadol. Særlig fordi dette er en lidelse du må forvente å ha lenge.

Dette er ikke en sak verken for meg eller brukerne på DOL. Her må din faste lege inn.

Frem til neste hverdag kan du sikkert ta noen Tramadol. De videre oplegg tar du med legen din.

Takk. Ja håper inderlig og vel at han kan hjelpe meg, skal ta det med legen. Og har bare et brett tramadol igjen nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...